کاپ قهرمانی سوپر جام از راه قانونی برای پرسپولیس شد / 26 شهریور  پرسپولیس با هوادارانش رکورد جدیدی می‌زند

حمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس به حق خود رسید و رسمی شدن قهرمانی پرسپولیس در سوپر لیگ که برگ زرین دیگری را به افتخارات باشگاه همیشه سربلند و سرفراز پرسپولیس افزوده است را به این خانواده بزرگ تبریک می‌گوییم . به همین مناسبت جا دارد از صبوری و حمایت‌های هواداران، پیشکسوتان، بازیکنان و مربیان تیم، رسانه‌ها و کارکنان باشگاه نیز تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: جام قهرمانی سوپرلیگ بدون تردید براساس ضوابط و قوانین بین‌المللی و داخلی حق پرسپولیس بود ولی روال قانونی کار باید طی می‌شد. باشگاه پرسپولیس، مانند موارد دیگر، طی کردن روال قانونی را با پرهیز از هرگونه هیاهوی کاذب و در سایه تدبیر در دستور کار خود قرار داده بود و مشخص شد با پرهیز از حاشیه‌ها و غوغای کاذب، منوط به انجام درست و دقیق امور و رعایت قوانین، می‌توان به موفقیت رسید و از حقوق خود دفاع کرد.

در این راستا البته باید تشکر ویژه‌ای هم از هواداران داشته باشیم که در این مدت با اعتماد به باشگاه، ضمن حمایت از پرسپولیس محبوب خود، صبور بودند و همانطور که اعلام کرده بودیم، ما هم در باشگاه پرسپولیس از حق آنها در چارچوب موازین قانونی و اصول حرفه‌ای دفاع کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدواریم هواداران دوست داشتنی، فهیم و پرشور پرسپولیس، با عنایت به شرایط خاصی که از ناحیه محرومیت از حضور بازیکنان جدید وجود دارد، مانند همیشه باشگاه پرسپولیس را در همه زمینه‌ها یاری کنند تا با گذر از این مسیر پرتلاطم، به کسب افتخاراتی بیش از این نایل شود.

گرشاسبی تصریح کرد: همچنین جا دارد از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته‌های ذیربط به لحاظ شجاعت و صراحت در اجرای عدالت و قانون Law در جریان بررسی این پرونده رسیدگی مجدد آن تشکر و قدردانی نماییم.

وی اضافه کرد: در همین فرصت از هواداران هم می‌خواهیم که در همه بازی‌ها به ویژه در بازی با الدحیل، ورزشگاه آزادی Freedom را لبریز از جمعیت کنند. در این بازی سرنوشت ساز بیش از هر زمان دیگری به حضور، حمایت و تشویق آنها از تیم نیاز خواهد بود. هواداران باید برای تیم محبوبشان جای خالی بازیکنانی که از حضورشان محروم هستیم را هم پر کنند و در روز ۲۶ شهریور با شکستن رکورد تماشاگران در این فصل لیگ قهرمانان نشان بدهند که چرا پرطرفدارترین تیم آسیا لقب گرفته‌اند. برای تک تک هواداران عزیز آرزوی موفقیت و شادی در روزهای پرحادثه پیش رو دارم.

 

کدخبر: 414102 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟