عبدی: پرسپولیس خوب بازی کرد اما باخت / کسی نیست علیپور را تغذیه کند

حسین عبدی، در خصوص بازی تیم‌های فوتبال الدحیل قطر و پرسپولیس ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با شکست شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: با اینکه پرسپولیس نتیجه را به حریف واگذار کرد، اما بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. به نظرم این نتیجه در تهران قابل جبران است و پرسپولیس می‌تواند با یک برنامه‌ریزی درست الدحیل را شکست دهد.

وی افزود: هر چند که الدحیل تیم قدرتمندی است ولی پرسپولیس هنوز شانس صعود دارد. البته فکر می‌کنم در بازی استقلال Esteghlal و السد، السد‌ی‌ها بهتر بازی کردند تا الدحیل مقابل پرسپولیس. نماینده قطر مقابل سرخپوشان آن چیزی نبود که تصورش را می‌کردیم. هر چه از بازی می‌گذشت پرسپولیس بیشتر خود را در میدان پیدا می‌کرد و بهتر می‌شد، اما در اوایل بازی روی یک اشتباه گل خورد و در نهایت نتوانست آن را جبران کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه ضعف تیم پرسپولیس در کدام نقطه زمین است گفت: این نقطه ضعف در هر پستی می‌تواند باشد، ولی اینکه آنها نتوانستند موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنند بزرگترین مشکل است پرسپولیس برای پیروزی نیاز به حملات بیشتر و بهتری دارد و به نظرم باید نقطه هجومی این تیم قوی‌تر شود.

عبدی در مورد اینکه علی علیپور مهاجم پرسپولیس به عنوان آقای گل فصل گذشته ایران هنوز نتوانسته انتظارات هواداران را در فصل جدید برآورده کند تصریح کرد: علیپور آقای گل ایران است و همچنان همان بازیکن سال گذشته است، اما مشکلی که این روز‌ها گریبان او را گرفته این است که کسی نیست که او را تغذیه کند. در سال گذشته علیپور بازیکنی کنار خود داشت که در فضاسازی و کار‌های تیمی به او کمک می‌کرد و مهدی طارمی این کار را به بهترین شکل انجام می‌داد.

وی ادامه داد:‌ برای مثال شما اگر یک نفر در خط حمله باشید کاملا توسط مدافعان حریف مهار می‌شوید، اما اگر بیشتر از یک نفر باشید توجهات معطوف به شما نیست و می‌توانید آزادانه‌تر کار کنید با این شرایط حتی اگر آقای گل هم باشید هیچ کاری از دستتان بر نمی‌آید. فکر می‌کنم اگر منشا کنار علیپور بازی می‌کرد پرسپولیس در خط حمله قدرت بیشتری داشت و شاید از منشا در بازی برگشت استفاده شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم با یک برنامه‌ریزی و تدبیر درست پرسپولیس می‌تواند از این مرحله صعود کند. موتور پرسپولیس هنوز روشن نشده و امیدوارم در بازی با الدحیل استارت این کار بخورد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دست درازی پزشک سرطان سینه / او زنان را در مطب لخت می کرد + عکس

خودکشی دانش آموز 9 ساله به دلیل همجنسبازی در اردوی تابستانی+عکس

تجاوز گروهی و وحشیانه به دختر 15 ساله توسط 6 پسر دبیرستانی

کادوی تولد مهتاب کاوه را به دردسر انداخت

بلایی که جمشید شاملو در مرز ترکیه بر سر شهرام جزایری آورد + عکس

اقدام شرم آور مردی با آرایش زنانه در سرویس بهداشتی بانوان + عکس

زناکاری پیامبر دروغین با 32 زن و دختر جوان + عکس

تجاوز وحشیانه 17 مرد گرگ صفت به شیما و مادرش / مادرم زیر اقدام شوم از هوش رفت

بهاره نمی داند از چه کسی باردار شده است! / آرمان فقط یکی از آن ها بود!

پسر جوان نیمه شب به اتاق خواب زنان و دختران همسایه می رفت و به آنان تجاوز می کرد + عکس

مردی برای اثبات ارتباط شوم زنش با یک مرد از آنان فیلم پنهانی گرفت + فیلم و عکس

 فریبرز نیمه شب وارد اتاق خوابم شد و تا صبح به من تجاوز کرد / پدر و مادر خانه نبودند

وقتی شوهرم می رفت، با امید صاحبخانه مان همخوابی شیطانی می کردم !

کدخبر: 412156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟