جواد منافی درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل اظهار کرد: فکر می‌کنم که بازی خوبی را از پرسپولیس در این دیدار شاهد بودیم. آن طوری که الدحیل را بزرگ کرده بودند واقعا تیم قدرتمندی نبود. البته نسبت به یک تیم قطری قدرت خوبی داشت اما آن طور که دائم می گفتند این تیم بزرگ است این گونه نبود و ما عملکرد خاصی از بازیکنانش ندیدیم.

وی افزود: هم پرسپولیس و هم الدحیل فرصت‌های خوب گلزنی داشتند. البته فکر می‌کنم برانکو روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کرده بود و روی یکی، دو صحنه فرصت گلزنی برای پرسپولیس ایجاد شد. باید قبول کنیم که باخت یک بر صفر به الدحیل در قطر نتیجه‌ بدی نمی‌تواند باشد. البته اگر گل مساوی را زده بودیم شرایط خیلی بهتر می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: من فکر می‌کنم نیمکت پرسپولیس واقعا دست برانکو را بسته است. پرسپولیس فقط ۱۲ بازیکن دارد که می‌توانند در آسیا بازی کنند و سایر بازیکنان نیمکت نشین این تیم در حد آسیا نیستند. در بازی برگشت هم که سیامک نعمتی را در اختیار نخواهیم داشت که کار را سخت می‌کند. باید برای بازی برگشت طوری برنامه‌ریزی شود که تیم ابتدا دروازه‌ حریف را باز کند و در ادامه‌ دروازه‌ خود را بسته نگه دارد تا شانس صعود داشته باشیم.

منافی در پایان با بیان این که مدافعان پرسپولیس باید دقت بیشتری در ارسال‌ها داشته باشند، گفت‌: هم محمد انصاری و هم حسین ماهینی در ارسال‌هایشان خوب عمل نمی‌کنند و می‌بینیم که مشکلاتی در این زمینه وجود دارد. اگر این دو بازیکن که به خوبی پیش می‌روند به عقب برمی‌گردند روی ارسال‌های خود کار کنند تیم می‌تواند فرصت گل بیشتری را به دست بیاورد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز پسر 9 ساله بکارت دختری را گرفت !

باد موتور هواپیمای ایرباس پسر 12 ساله را به آسمان برد + عکس

پیرزن 80 ساله ناگهان حامله شد !

آخرین حرف های کامران و میثم پیش از اعدام در زندان مشهد

تصاویری عجیب از قبیله گم شده در اقیانوس هند

جریمه سنگین برای چالش رقص کی کی kiki در خیابان

لاله شوهر نداشت اما 2 بار حامله شد !

شلیک خونین به مشتری در یک نمایندگی فروش خودرو در همدان + جزئیات

محکومیت دانشجوی سمنانی به 2 سال شرکت در نمازجمعه

آمار وحشتناک و تکان دهنده خودزنی دختران 14 ساله

همخوابی نوعروس با هم دانشگاهی اش بعداز ازدواج / وقتی هانیه را در کلانتری دیدم خشکم زد!

تجاوز به خواهر ناتنی در اتاق خواب / ساغر در کلانتری چه گفت؟

2 ماه قبل از عروسی از میلاد حامله بودم / عروس 17 ساله بودم که پسر غریبه مرا به خانه اش برد !

 

کدخبر: 411947 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟