وجدان کاری برای بازیکن پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است

سروش رفیعی به ورزشگاه آزادی Freedom آمده بود اما او با لباس فولاد و به عنوان رقیب پرسپولیس پا به زمین گذاشت. با اینحال رفیعی آنقدر پیش هواداران پرسپولیس محبوب هست که حتی با لباس رقیب نیز مورد تشویق قرار بگیرد. البته رفیعی در روز بد فولاد نتوانست نمایش درخشانی داشته باشد و در نهایت هم با سه گل مغلوب پرسپولیس آماده و با انگیزه شدند. سروش رفیعی که از نیم فصل دوم پیراهن شماره ۷ پرسپولیس را به تن می کند بعد از بازی گفت:«بازی سختی بود ، به هرحال بازی کردن مقابل پرسپولیس در آزادی همیشه سخت است. پرسپولیس امروز بهتر از ما بود و برنده شد ، جا دارد به هواداران این تیم تبریک بگویم و از هواداران فولاد عذرخواهی کنم که شرمنده شان شدیم.»

سروش رفیعی بااشاره به روند بازی گفت:« ما می توانستیم بعداز دریافت گل اول نتیجه را جبران کنیم اما پرسپولیس باتجربه تر بود و بعد از گل اولی که زد فشار را بیشتر کرد. در نیمه دوم با صحبت های آقای پورموسوی برای جبران نتیجه به زمین آمدیم اما بدموقعی ده نفره شدیم و باعث شد تا فشار حریف بیشتر شود و بازی از دست ما درآمد.»

هافبک این فصل فولاد همچنین درباره عملکرد خودش گفت: « از خودم راضی نبودم، البته بعد از مدت ها بازی کردم چون در اواخر فصل قبل در قطر دچار مصدومیت شده بودم ؛ امروز هم در ابتدای بازی خیلی اذیت شدم اما سعی کردم راحت باشم. با این حال این اولین بازی ام بود و سعی می کنم روز به روز بهتر شوم.»

سروش رفیعی درباره تشویقش توسط هواداران پرسپولیس گفت: «به هرحال هوادارهای پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و جادارد از آن ها تشکر کنم به خصوص این چند روز اخیر که حرف و حدیث زیاد بود هوادارهایی که من رو دیدند ویا در فضای مجازی از من می خواستند که با جان و دل بازی کنم. من هم همیشه همینطور بودم و اگر علاقه و محبتی هم هست به خاطر این است که می دانند من همیشه صداقت و روراستی و وجدان کاری را در نظر می گیرم. الان هم از باخت فولاد ناراحت هستم.»

هافبک سابق پرسپولیس درباره اینکه در زمان تعویض به سمت برانکو رفت گفت:« به سمت برانکو رفتم و خسته نباشید گفتم ضمن اینکه می خواستم به سمت هواداران فولاد بروم چرا که می دانستم ناراحت هستند. بازهم می خواهم هم از هواداران پرسپولیس هم فولاد تشکر کنم که قبل و در جریان بازی برخورد خیلی خوبی داشتند. من هم قبلا نشان داده بودم که چنین آدمی نیستم. واقعیت این است که الان بازیکن فولاد هستم و تمام وجودم را برای فولاد می گذارم. برای من وجدان کاری و شخصیتماز همه چیز مهم تر است . این بازی ، بازی سختی بود و من هم بعد از مدتها آمده بودم، در آزادی تحت فشار پرسپولیس قرار گرفتیم و ده نفره هم شدیم و این نتیجه رقم خورد.»

سروش رفیعی در این رابطه که آیا قبل از بازی درخواستی برای بازی نکردن در این بازی نداشته گفت: « این را آقای پورموسوی با توجه به اینکه شرایط من را از نظر بدنی و مصدومیت می دانستند باید می گفت که نمی توانم بازی کنم. اما ایشان تشخیص داد که بازی کنم و من هم تلاش کردم در هفته اخیربا فیزیوتراپی و تمرین اختصاصی بازی کنم چون دلم میخواست در این بازی به فولاد کمک کنم.»

هافبک فولاد در نیم فصل درباره سرنوشت این تیم هم گفت: «مطمئن باشید که این فولاد با توجه به شرایطی که دارد و با توجه به اینکه مردم کمک و حمایت می کنند نتیجه می گیرد. درحال حاضر مدیریت باشگاه عوض شده و فکر می کنم بازیکنان با کیفیت و خوبی به تیم اضافه شده اند. به همین دلیل معتقدم فولاد می تواند یکی از تیم های خوب این فصل باشد.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز شرور تهرانی به بچه محل ورزشکار / مرا صدا زد و به داخل خانه کشاند+ عکس

این مرد را می شناسید؟ / اوبه زن تنها رحم نکرد + عکس بدون پوشش

فیلم لحظه دستگیری مادر پسر 12 ساله آبادانی که خودکشی کرد! + جزییات دردناک

مادرشوهر و عروس برای خوشگذرانی با 2 مرد قرار گذاشتند + عکس

اولین عکس از مادری که شاهزاده تروریست زایید! + عکس

تجاوز به دانش آموزانم مرا جوان تر می کند! + عکس خانم معلم

عکس / دستگیری لیدرهای تجمعات

این 10مردفراری رامی شناسید؟!/مخفیگاهشان کجاست؟!+عکس بدون پوشش

شکم این دختر 12 ساله برآمده بود / همه او را بی عفت دانستند +تصویر

دوستان پدر پرستو به او دست درازی کردند!

مهناز زن صیغه ای چرا گمشده بود؟! + عکس

خانم دکتر معروف تهرانی محکوم شد؟! + جزییات

طناب دار دور گلوی قاتل زنجانی فشار آورد اما او زنده ماند!

 

کدخبر: 404235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟