پارس جنوبی صفر-پرسپولیس یک/ مصلح، منجی سرخ‌ها

در مهم‌ترین دیدار نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران،دو تیم پارس جنوبی و پرسپولیس از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو خاتمه یافت. پرسپولیس با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به پارس جنوبی جم در صدر جدول قرار گرفت.
جدال صدرنشینان جدول رده بندی‌ برخلاف انتظار دوست‌داران فوتبال ایران، بازی سرد و بی‌روحی بود و موقعیت‌های گل زیادی توسط دو تیم ایجاد نشد.

نیمه اول
دقیقه ۱۹: حرکت زیبای گادوین منشا با عبور این مهاجم از چند بازیکن پارس جنوبی بود که ضربه مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها به آرامی در دستان محسن فروزان قرار گرفت.
دقیقه ۳۶: خطای محسن مسلمان روی بازیکن پارس جنوبی با اعتراض شماره ۷۷ پرسپولیسی‌ها همراه بود که باعث شد داور این مسابقه، کارت زردی را به بازیکن پرسپولیس نشان دهد.

نیمه دوم
دقیقه ۴۹: حمله بازیکنان پرسپولیس از سمت چپ با نفوذ انصاری همراه شد که پاس خطرناک این بازیکن به دهانه دروازه با ضربه علیپور با فاصله‌ای کم به بیرون رفت تا نخستین موقعیت خطرناک این دیدار توسط سرخ‌پوشان رقم بخورد.
دقیقه ۶۵: حرکت بازیکنان پارس جنوبی از سمت راست با تکل صحیح انصاری روی پا زبیدی همراه شد اما در ادامه برخورد علیرضا بیرانوند با ابراهیم صالحی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. در تصمیمی عجیب، محسن فروزان، دروازه‌بان پارس جنوبی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه پنالتی این دروازه‌بان پس از برخورد به دو تیر عمودی دروازه به گل تبدیل نشد تا بار دیگر فروزان مقابل پرسپولیس ناکام باشد. در ریباند نیز مهدی زبیدی توپ را با اختلاف به بیرون زد.
دقیقه ۶۶: پس از پنالتی ناموفق پارسی‌ها، علیرضا بیرانوند به دلیل اعتراض زیاد به تصمیم داور، کارت زرد سوم پرسپولیسی‌ها را دریافت کرد و دیدار هفته آتی این تیم مقابل ذوب‌آهن را از دست داد.
دقیقه ۹۶، عد از یک بازی نه چندان پر تب و تاب، شایان مصلح که در اواخر بازی به جای محسن مسلمان به میدان آمده بود، در یک جدال هوایی دروازه پارس جنوبی را باز کرد.
ترکیب پارس جنوبی: محسن فروزان، حامد نور محمدی، مایکل اومانا، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 331267 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟