پایان نیمه اول؛ پرسپولیس یک - الهلال یک/ پنالتی اشتباهِ کمرشکن!

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط عمان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گادوین منشا(۱۷) برای پرسپولیس و عمر خربین(۳۰ - پنالتی) برای الهلال گل زدند.

 

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفته اند که تیم الهلال عربستان با برتری ۴ بر صفر در دیدار رفت استرس کمتری دارد اما نماینده ایران برای صعود به فینال نیاز به گل نخوردن و زدن ۴ گل برای به تساوی کشاندن کار و زدن ۵ گل برای صعود دارد.

 

پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، گاودین منشا و علی علیپور به میدان رفت.

 

شرح کامل این بازی را در زیر می خوانید:

 

* شروع این بازی با یک پاس بلند از سوی سیدجلال برای منشا همراه بود که این بازیکن در موقعیت آفساید قرار داشت. بعد از این صحنه پرسپولیس صاحب یکی دو موقعیت شد اما نتوانست به دروازه حریف نزدیک شود.

 

* دقیقه ۱۷ : پرسپولیس که حملات زیادی را روی دروازه الهلال پی ریزی کرده بود در دقیقه ۱۷ توسط گادوین منشا به اولین گل خود دست پیدا کرد.

 

* دقیقه ۲۰ : ارسال بازیکنان پرسپولیس از جناح چپ یک فرصت ایده ال را در اختیار سرخپوشان قرار داد اما ضربه منشا با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

* دقیقه ۲۵: پرسپولیس که از ابتدای بازی تیم برتر میدان بود در این دقایق هم توپ و میدان را در اختیار داشت و پشت محوطه جریمه حریف پاس های پرتعدادی را به هم می دادند.

 

* دقیقه ۳۰ : داور عمانی خطای محمد انصاری پشت محوطه جریمه را پنالتی اعلام کرد و عمر خربین این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا کار سرخ ها بسیار سخت شود.

 

* دقیقه ۴۰ : بازیکنان پرسپولیس که از عملکرد و قضاوت Judgment داور عمانی بسیار ناراحت بودند بازی را با عصبانیت دنبال کردند. حتی برانکو هم در این دقایق بارها به قضاوت داور اعتراض کرد و تا آستانه اخراج از کنار زمین هم پیش رفت.

 

* دقیقه ۴۵: پرسپولیس با اینکه بیشتر از حریف صاحب توپ بود اما در حمله کم تعداد بود و با وجود اینکه پشت محوطه حریف صاحب موقعیت هایی هم شد اما نتوانست از این فرصت ها استفاده کند تا نیمه اول با تساوی یک به یک به پایان برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 317704 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟