طالع بینی امروز / 18 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دلتان می خواهد کاری انجام دهید اما قلب تان مانع می شود. دوست دارید که هر چه زودتر به هدف تان برسید اما عجول بودن راه چاره نیست. با صبوری خواهید دید که بهترین اتفاق برایتان خواهد افتاد. امروز بیرون رفتن از خانه برایتان سخت شده، به همین دلیل به پیشنهادهای دوستان تان جواب رد می دهید. از این فرصت استفاده کنید و در تنهایی بیشتر بیاندیشید. هر چه آگاهانه تر عمل کنید بیشتر به نفع تان خواهد بود. به نظر می رسد که احساسات عجیب و غریبی مدام به سراغ تان می آیند و سپس رهای تان می کنند. این احساس خیلی جدی تر از تجربه های گذشته شما را تحت فشار گذاشته است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گرچه نیت‌تان خیر است اما صبرتان به سر رسیده. از چیزهای تکراری که هردفعه اتفاق می‌افتند، خسته شده‌اید. خوشبختانه، دیگران دارند واقعاً تلاش می‌کنند و شما می‌توانید حرکت مثبت آنها را ببینید. اما از بد شانسی شما، سریع عمل نمی‌کنند و مجبورید خیلی صبر کنید. با ناامیدی خودتان صادق باشید بدون اینکه آن را به یک جنجال تبدیل کنید، می‌توانید فشار را کم کرده و روابط خود با دیگران را بهتر کنید. امور مهمی وجود دارند که باید بهشان رسیدگی شود، کارهای بسیاری برای تکمیل شدن وجود دارند و قولهایی نیز داده اید که باید بهشان عمل کنید. اما زندگی خود را محدود نکرده و خودتان را از لذت بردن محروم نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است تصمیم بگیرید که دست به کارهای خیلی بزرگ بزنید، زیرا به هر کجا که نگاه می کنید فرصت های چشم گیری را می بینید که انتظارتان را می کشند. متأسفانه، اگر با اعتماد به نفس بیش از حد در مسیر پیش بروید ممکن است برای خودتان مشکل درست کنید. دیگران هم متوجه احساسات شما شده اند و این که حتی حاضرید به خاطر احساساتی که دارید به تنهایی به مسیرتان ادامه دهید. به حرف هایی که می زنید دقت کنید؛ سعی نکنید احساسات تان را طوری بیان کنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. لزومی ندارد که برنامه های خود را با شتاب جلو ببرید، این خودتان هستید که این ضرورت را ایجاد کرده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما فردی اجتماعی هستید و دوست دارید که مدام به میهمانی بروید اما امروز همه چیز فرق می کند و شما تنهایی را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید. دوست دارید که از صداهای اطراف تان دور شوید و در سکوت خانه آرام گیرید. نگران نباشید کارهایتان را فردا هم می توانید انجام دهید. اگر در رابطه عاطفی تان بی انگیزه شده اید، سعی کنید راهی را که به شما احساس خوبی می دهد دنبال کنید. شما مجبور به راهی که هیچ حس خوبی نسبت به آن ندارید، نیستید. زندگی یک بار است، پس از آن لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما از اینکه درگیر یک نمایش غم انگیز شوید خوشحال به نظر نمی‌رسید و ترجیح می‌دادید که امروز از آن جلوگیری کنید. اما به نظر می‌رسد غیر ممکن است تا از شکست سبقت بگیرید و فعل و انفعالات نه چندان مهمی میتواند ناگهان تبدیل به یک حادثه بزرگ و مهم شود. به جای تلاش برای آرام کردن دیگران توجه خود را برای یک تغییر مهم در زندگی خودتان جمع کنید. به اعتقادات خودتان بچسبید و اجازه ندهید تا دیگری شما را فریب داده و از ارزش‌هایتان دور کند. اگر صداقت و درستی خود را حفظ کنید همه چیز به بهترین صورت برای تان بوجود می‌آید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز تمایل دارید به کارهایی دست بزنید که احساس لذت را برای تان به ارمغان می آورند، اما یک ندای درونی به شما می گوید که اکنون زمان مناسبی برای تفریح و سبک سری نیست. البته ممکن است به این توصیه ی محتاطانه و منطقی توجه نکنید. با این که می دانید چه چیزی به نفع تان است، اما هنوز هم سرکشانه می خواهید که به این سو و آن سو بروید و دنبال هوس های تان باشید. اما وجدان شما راحت تان نمی گذارد؛ تنها راهی که می توانید در پیش بگیرید تا وجدان تان را ساکت این است که به تعهدات تان عمل کنید و بعد به سراغ شادی و تفریح بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید آیا به حرف دیگران بیش از نظر خودتان اعتقاد دارید؟ دوست دارید که فیلمی را که دیگران تعریف کرده اند ببینید یا این که دنبال رو فردی باشید که آنها می خواهند؟ با این کار هیچوقت ته دلتان را راضی نخواهید دید، بنابراین بهتر است که راهی را که خود می خواهید دنبال کنید نه حرف های مردم را. شاید با شریک زندگی تان تفاهم نداشته باشید اما دلیلی ندارد که در کنار او خوش نگذرانید. هر فردی عقاید خاص خود را دارد که محترم است، بهتر است به آنها احترام بگذارید. حتی اگر دوست دارید که در جستجوی یک عشق یا خلق کردن چیزی بخصوص باشید، این کارها مستلزم داشتن زمان خالی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز بسیار برای‌تان سخت است که بخواهید درس جدیدی فرا بگیرید، چرا که شما سرکش تر از همیشه هستید. اگر شخصی با پاسخ‌های جدیدی ظاهر شود، شما سعی می‌کنید که اعتبار او را زیر سئوال ببرید و در او تعارض ایجاد کنید. شناختن نقش خود در کشمکش اخیر، قدرتی به شما می‌دهد تا مخالفت کنید، حتی اگر نتوانید آن را بیان کنید. زمانیکه شما بفهمید که مجبور نیستید تا درگیرهای درونی تان را به دیگران نسبت دهید، روابط و شرایط تان راحت‌تر اداره می‌شوند. نظر شما در مورد عشق و عاشقی تغییر کرده و به فکر تصمیمی اساسی هستید، بهتر است قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد خوشبختانه، امروز از نظر احساسی آن قدر قوی هستید که بتوانید موضع تان را حفظ کنید، حتی اگر طوفانی از تغییرات هم به سراغتان بیاید باز هم روی شما تأثیری نخواهد داشت. می توانید فشاری را که از جنبه های گوناگون وارد می شود احساس کنید. خودتان را از لحاظ روحی آماده ی رویارویی با ناشناخته ها کنید، زیرا مقاومت کردن کاری را از پیش نمی برد. اگر این صدای ضعیفی را که اکنون به گوش می رسد خفه نکنید بلندتر می شود، تا این که دیگر نمی توانید انکارش کنید. به نفع تان است که بر موجی که به سوی تان روان شده سوار شوید و خودتان را به زیر امواج نیفکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده ذهن تان در گذشته سیر می کند. دوست ندارید که در بند گذشته باشید اما دلتان می خواهد که آنها را به دقت بررسی کنید و به کمک شان برای آینده ای بهتر درس بگیرید. شما می توانید این روزها در میان اطرافیان تان خودی نشان دهید. توانایی سخن گویی شما به اوج رسیده و حال زمان آن است که از آن استفاده کنید. با این کار افراد زیادی به سمت تان کشیده شده که تغییرات مثبتی را به زندگی تان می دهند که هم به نفع شما و هم به نفع خودشان است. مهارت شما در تجزیه و تحلیل مسائل فوق العاده است اما موضوعی ذهن تان را درگیر کرده که فکر کردن برایتان دشوار شده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود باشید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند. با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید، راضی نخواهید بود. تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید. شما فرد درون گرایی هستید اما این روزها نمی توانید مانع از ابراز احساسات تان شوید. سخت نگیرید، این شرایط برای هر کسی طبیعی است اما نگران نباشید زیرا به زودی برطرف خواهد شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد معمولاً دوست دارید وقتی همه چیز خیلی جدی می شود، کمی اوضاع را از حالت خشکی دربیاورید. البته این حرکت شما برای گریز از تاریکی به معنی ترس نیست، بلکه این راهی است که در پیش گرفته اید تا انرژی های اطراف تان را که از تعادل خارج شده اند نظم و ترتیب ببخشید. اما اکنون در گردابی از جریان های پیچیده گرفتار شده اید. سعی کنید حقیقتی را که از چشم ها پنهان شده نادیده نگیرید. فقط کافی است یک نفس عمیق بکشید و سپس همگام با احساسات تان حرکت کنید. اگر جرأت به خرج دهید و همه چیز را عمقی بررسی کنید، می توانید به دیدگاه های تازه دست پیدا کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 481011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟