آذری جهرمی: مسترد 200 لپ تاپ جنجالی از نهاد ریاست جمهوری / لپ ها به مدارس سیستان و بلوچستان داده خواهد شد

به گزارش رکنا، آذری جهرمی در این باره نوشت: « من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود!

من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمند سازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

همه می‌دانند که درباره‌ی حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من قاتل بروسلی، اما هم پایان_وس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده! »

پیش از این، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیئت وزیران در روز سوم مهرماه در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره طرح شایعاتی در خصوص هدیه ۲۰۰ لپ‌تاپ توسط وزارت ارتباطات به نهاد ریاست جمهوری گفت: من یادم نمی‌آید که به نهاد ریاست جمهوری یا جای دیگری لپ‌تاپ هدیه داده باشم. اما به آن برادری که از مشهد به تهران آمده و اخیرا این فعالیت‌ها را می‌کند، می گویم که اگر این موضوع را بیاد نمی‌آورم، یادم می‌آید که در سال ۸۸ مخابرات را به ثمن بخس واگذار کردند و از محل درآمدهای خودش قسط هایش را دادند.

وی افزود: یادم می آید که هنوز ۵۰۰۰ میلیارد تومان از سهام و ودایع مردم آنجاست و هنوز تعیین تکلیف نشده؛ اگر موضوعاتی باید بررسی شود، هنوز اینها است. البته من از دفترم خواسته‌ام این موضوع را پیگیری کنند و گزارشش را به من بدهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟