درمان کم خونی با این گیاه خوشمزه/از خواص درمانی گزنه غافل نشوید

ریحان: به کبد و کلیه ها کمک می کند تا سموم ساخته شده را از بین ببرند. در واقع مصرف ریحان برطرف کننده مشکلات و عفونت های گوارشی است. علاوه بر این، به عنوان یک دیورتیک برای از بین بردن هر گونه سم مخفی از خون شناخته می شود.

گشنیز: اگر در بدن شما جیوه یا فلزات دیگری وجود دارد، حتما گشنیز مصرف کنید. این گیاه نه تنها فلزات را از بدن شما دفع می‌ کند، بلکه برای پاک‌ سازی خون بسیار مفید است. همچنین گشنیز می‌ تواند مشکلات قلبی و عروقی و اضطراب را از بین ببرد.

گزنه: گزنه حاوی آهن است و کم خونی را کاهش می دهد. گزنه برای تصفیه سریع خون و حذف توکسین‌ های آن فوق العاده است. این گیاه ادرارآور بوده و برای تمیزکردن کلیه ها و کبد موثر عمل می ‌کند.

آلوورا: احتمالا تصور می‌کنید که از آلوورا صرفا برای نرمی و لطافت پوست استفاده می ‌کنند. اما باید بدانید که این گیاه مفید برای درمان بسیاری از ناخوشی های روزمره و همچنین پاکسازی بدن از توکسین‌ ها یا همان سموم مفید است. آلوورا باعث پاکسازی کبد و کلیه ها می‌ شود. می ‌توانید چای آلوورا میل کنید. یک قاشق عصاره آلوورای خالص را در یک فنجان آب جوش دم کنید و سپس آن را صاف کرده و اجازه دهید به مدت ۵ دقیقه بماند. بهتر است چند قطره لیموترش نیز به این چای بچکانید تا طعم آن بهتر و خواصش بیشتر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟