به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اواسط ماه ژوئیه دختر 10 ساله که قربانی تجاوز Rape از سوی دو عموی خود قرار گرفته بود متوجه حاملگی اش شد و والدینش زمانیکه دخترشان را به خاطر شکم درد به بیمارستان بردند پی به باردار بودن دخترشان شدند و از همان ابتدا تحقیقات پلیسی در هند آغاز شد.
دو عموی دختر 10 ساله به عنوان مظنون های پرونده بازداشت شدند و تحقیقات زمانی به نتیجه رسید که 3 ماه قبل دختر بچه نوزاد دخترش را به دنیا آورد.
پس از تولد نوزاد دختربچه در رابطه شیطانی دو عمو آزمایش DNA از کودک و عموی کوچکتر قربانی پرونده تجاوز بود صورت گرفت که در این مرحله نتیجه آزمایش ها ناهمخوانی داشت و ماموران در مرحله بعدی عموی بزرگتر را مورد تحقیق قرار دادند و مورد تایید قرار گرفت.
تحقیقات نشان از آن داشت که دو عموی دختربچه 10 ساله او را هدف آزار و اذیت قرار داده اند. 
بدین ترتیب محاکمه عموی بزرگتر یک ماه طول کشید و این مرحله برای برادر کوچکتر او ۱۸ روز بود تا اینکه روز گذشته 31 اکتبر حکم نهایی دادگاه اعلام شد که در آن هر دو مرد مجرم شناخته شده‌اند.
این دختر پیش از زایمان از مقام‌های هند درخواست اجازه سقط جنین کرده بود که دادگاه عالی هند این درخواست را رد کرد.
این دادگاه گفته بود بر اساس تشخیص هیئت پزشکان، سقط جنین در ۳۲ هفتگی (هشت ماهگی) برای دختر خطرناک است و بر اساس قوانین هند، عمل سقط جنین پس از هفته بیستم حاملگی مجاز نیست مگر اینکه پزشکان تأیید کرده باشند جان مادر "در خطر" است.
این دختر ۱۰ ساله از یک خانواده بسیار فقیر است و پدر او از کارمندان دولت و مادرش خدمتکار است.
گفتنی است که هند دارای بالاترین میزان آزار جنسی کودکان در جهان است و در این جامعه، قربانیان بندرت درباره تجربه آزار جنسی خود صحبت می‌کنند.
برخلاف تصور عمومی، خطر تجاوز جنسی برای دختران و پسران در این کشور یکسان است؛ بر همین اساس فرزندان خانواده‌های ثروتمند و فقیر به یک نسبت در معرض تجاوز هستند.
فعالان مدنی می‌گویند که به دلیل ترس خانواده‌های هندی از برچسب‌هایی نظیر "بی‌ناموسی"، بیشتر قربانیان تجاوز موضوع را به والدین یا معلم‌های خود اطلاع نمی‌دهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 322873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟