عجیب ولی واقعی / ازدواج این زن با یک روح+ عکس

یک زن اهل ایرلند که پیشتر در ادعایی عجیب اعلام کرده بود با یک روح سیصد ساله ازدواج کرده است ادعای عجیب دیگری را مطرح کرد. " آماندا اسپارو لارج" 46 ساله به تازگی مدعی شد که از این روح که نامش "جک" نام داشت جدا شده است.

آماندا به گفته خود پس از آشنایی با این روح که در قرن 18 زندگی می کرد به صورت رسمی با آن ازدواج کرد. مراسم ازدواج این زن در اوایل امسال با حضور تعدادی از دوستانش در داخل یک کشتی در آبهای بین المللی در سواحل ایرلند انجام شد. اما اکنون این زن که اهل شهر " دراهیدا " ایرلند است ضمن اعلام پایان ازدواجش به مردم هشدار داده که مراقب ارتباط با ارواح باشند.

او در این باره گفت : " خب فکر می کنم الان زمان مناسبی است تا هر کسی در جریان پایان ازدواج من قرار گیرد. می خواستم همه اتفاقاتی که در این چند وقت برایم رخ داد را توضیح دهم اما فقط می گویم مراقب ارتباط با ارواح باشید. رابطه با یک روح آنطور که فکر می کنید پیش نمی رود."

آماندا پس از ازدواج با این روح با صرف 6000 یورو اقدام به تغییر نام خود نیز کرده بود. به گفته آماندا او و این روح پیش از ثبت ازدواج خود به مدت 2 سال با یکدیگر نامزد بودند. او سپس در ادعایی عجیب با اعلام ازدواج قریب الوقوع خود با جک گفته بود : " جک پس از دو سال سرانجام به من پیشنهاد ازدواج داد. من به او گفتم الان آمادگی این ازدواج آن هم با یک روح را ندارم و می خواهم بیشتر با یکدیگر آشنا شویم."

سرانجام آماندا به ازدواج با این روح پاسخ مثبت داد. در روز جشن ازدواج او در حالی که یک پرچم دزدان دریایی با نشان جمجمه و استخوان های ضربدری در دست داشت دیده می شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 448101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟