یک کشته در تصادف پراید و نیسان امداد خودرو

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف Crash یک دستگاه پراید با یک نیسان شرکت امداد خودرو در تهرانسر خبر داد و گفت: حوالی ساعت 23 شب گذشته این تصادف در تهرانسر میدان گلها به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه Incident اعزام شدند.
سخنگو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه سواری پراید با پنج سرنشین و یک دستگاه سواری نیسان با دو سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.
وی با بیان اینکه تمامی سرنشینان این دو خودرو مرد بوده، تصریح کرد: قبل از رسیدن آتش نشانان دو سرنشین خود را خارج کردند اما پنج سرنشین دیگر این دو خودرو محبوس شده بودند.
ملکی با بیان اینکه بر اثر شدت برخورد خودرو پراید کاملا متلاشی شده بود تصریح کرد: در این حادثه یک جوان 30 ساله سرنشینان خودروی نیسان جان باخت و همچنین آتش نشانان پس از خارج کردن دیگر سرنشینان شش مصدوم این حادثه برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.
به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی علت این تصادف در دست بررسی کارشناسان پلیس Police راهور قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟