قیمت ارز امروز دوشنبه (۹۸/۰۷/۲۲)

به گزارش رکنا، صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه نرخ دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با نرخ ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری نرخ فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده است؛ نرخ خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۴۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار امریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳هزار و ۱۴۷ تومان و نرخ پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۵۲۶ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، نرخ دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۳۴۵ تومان اعلام می‌کنند.قیمت دینار عراق برای زائران اربعین ۹۷۰۰ تومان است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل نرخ دلار را ۱۱ هزار و ۲۲ تومان و ۸ ریال، نرخ یورو را ۱۲ هزار و ۱۶۳ تومان و ۳ ریال و نرخ پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۹۰۵ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، نرخ خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت‌های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با نرخ ۱۲ هزار و ۵۸۷ تومان می‌فروشند. نرخ ارز مسافری نیز نسبت به روز قبل بدون تغییر بوده است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 509956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟