نتایج انتخابات استان سیستان و بلوچستان/ ریاست جمهوری و شورای شهر96

منتخبان شورای شهر زابل مشخص شدند

هوشنگ ناظری در زابل اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زابل، مهدی سارانی با کسب 9 هزار و 416 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار زابل از کسب 8 هزار و 200 رأی از سوی سیدعباس فاطمی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زابل خبر داد و افزود: احمد میر نیز با کسب 8 هزار و 16 رأی به‌عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر زابل در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات شهلا رضوانی موفق شد تا 7 هزار و 561 رأی از مردم زابل کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر زابل در دوره پنجم شود.

ناظری اضافه کرد: مهدی سرگلزائی و مریم بزی به ترتیب با کسب 7 هزار 497 و 6 هزار و 965 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زابل شناخته شدند.

به گفته وی، گلزار سرگلزائی نیز توانست 6 هزار و 890 رأی کسب کرده و به عنوان هفتمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر زابل در دوره پنجم شود.

اسامی اعضای شورای شهر زاهدان مشخص شد

مجتبی خانجانی در زاهدان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان، عبدالحمید الهامی‌فر با کسب 64 هزار و 200 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار زاهدان از کسب 63 هزار و 252 رأی از سوی عبدالحمید بحرپیما به‌عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای ‌شهر زاهدان خبر داد و افزود: پرویز بهادرزهی نیز با کسب 63 هزار و 156 رأی به عنوان نفر سوم شورای ‌شهر زاهدان در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات عارف نوتی‌زهی موفق شد تا 60 هزار و 780 رأی از مردم زاهدان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای ‌شهر زاهدان در دوره پنجم شود.

خانجانی اضافه کرد: رسول بیجاد و منصور پروین به ترتیب با کسب 59 هزار و 556 رأی و 59 هزار و 423 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان شناخته شدند.

به گفته وی سمانه صائب و عبدالجلیل شهنوازی نیز توانستند تعداد 58 هزار و 522 و 57 هزار رأی و 619 رأی کسب کنند و به ترتیب به عنوان هفتمین و هشتمین نفر راهی شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شوند.

فرماندار زاهدان از کسب 54 هزار و 813 رأی از سوی حمیدالدین یوسفی به عنوان نفر نهم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زاهدان خبر داد و افزود: غلامحسین ناروئی‌نژاد نیز با کسب  53 هزار و 810 رأی به عنوان نفر دهم شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شناخته شد.

خانجانی گفت: حبیب‌الله خوب‌فکر توانست با کسب 52 750 رأی از سوی مردم زاهدان به عنوان یازدهمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر زاهدان در دوره پنجم شود.

وی ادامه داد: همچنین عباس شیبک، فاطمه زیرکی، عیسی پیری، صدیقه سالاری، علیرضا شهرکی، رضا مشهدی و محمدرضا کوچکزائی نیز به ترتیب با کسب 51281، 42951، 37864، 35648، 35302، 35212 و 34097 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر زاهدان انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر فنوج مشخص شد

ضیاء‌الحق هاشمزهی در فنوج اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فنوج، محمدامین محمدى با کسب 2 هزار و 275 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار فنوج از کسب 2 هزار و 15 رأی از سوی احمد محمدى‌پور به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر فنوج خبر داد و افزود: مهراب لشکرى نیز با کسب یک هزار هزار و 979 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر فنوج در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات على‌اصغرمحمدى موفق شد تا یک هزار هزار و 892 رأی از مردم فنوج کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر فنوج در دوره پنجم شود.

هاشمزهی اضافه کرد: محمدعلى نصرتى نیز با کسب یک هزار و 587 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر فنوج شناخته شد. همچنین اکبر نصرتى و نرگس داودى به ترتیب با 1470 1294 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر فنوج تعیین شدند.

اعضای شورای شهر راسک مشخص شد

حمیدالدین یوسفی در سرباز اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر راسک، عیسی درخشان با کسب 3 هزار و 257 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار سرباز از کسب 2 هزار و 910 رأی از سوی محمداصغر بایگان به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر راسک خبر داد و افزود: اسلم درخشان نیز با کسب 2 هزار و 692 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر راسک در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ابوالقاسم درخشان موفق شد تا 2 هزار و 525 رأی از مردم راسک کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر راسک در دوره پنجم شود.

پارسایی اضافه کرد: باهوت دردمه نیز با کسب 2 هزار و 227 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر راسک انتخاب شد.

اعضای شورای شهر هامون مشخص شد

معصومه پرندوار در هامون اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر هامون، سیداکبر طباطبایی با کسب یک هزار و 11 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار هامون از کسب 867 رأی از سوی نادر شکیبا به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر هامون خبر داد و افزود: زینب علم نیز با کسب 715 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر هامون در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ابوالقاسم سرگزی موفق شد تا 706 رأی از مردم هامون کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر هامون در دوره پنجم شود.

پرندوار اضافه کرد: علیرضا نوری نیز با کسب 702 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هامون انتخاب شد.

اعضای شورای شهر نیکشهر مشخص شدند

صاحب‌گل صالحی در نیکشهر اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر نیکشهر، پرویز امیری با کسب 3 هزار و 742 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار نیکشهر از کسب 2 هزار و 759 رأی از سوی سیداکبر امیری به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر نیکشهر خبر داد و افزود: مولابخش بلوچی نیز با کسب 2 هزار و 485 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر نیکشهر در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات رضا ابخضر موفق شد تا 2 هزار و 431 رأی از مردم نیکشهر کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر نیکشهر در دوره پنجم شود.

صالحی اضافه کرد: عبدالباسط بلوچزهی نیز با کسب 2 هزار و 308 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نیکشهر انتخاب شد. همچنین موسی بلیده و عبدالستار رئیسی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر نیکشهر تعیین شدند.

اعضای شورای شهر قصرقند مشخص شدند

حمیرا ریگی در قصرقند اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر قصرقند، انور چاکرزهی با کسب 2 هزار و 541 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار قصرقند از کسب 2 هزار و 535 رأی از سوی نیاز بری به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر قصرقند خبر داد و افزود: وحید باشنده نیز با کسب 2 هزار و 243 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر قصرقند در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ابراهیم بری موفق شد تا 2 هزار و 232 رأی از مردم قصرقند کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر قصرقند در دوره پنجم شود.

ریگی اضافه کرد: محسن زین‌الدینی نیز با کسب 2 هزار و 164 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قصرقند انتخاب شد.

اسامی اعضای شورای شهر خاش مشخص شد

محمداکبر چاکرزهی در خاش اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش، محسن قلندرزهی با کسب 6 هزار و 79 رأی به‌عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

سرپرست فرمانداری خاش از کسب 54 هزار و 873 رأی از سوی میرمراد مارندگانی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر خاش خبر داد و افزود: خدایار ریگی نیز با کسب 5 هزار و 670 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر خاش در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات امان‌الله کردی موفق شد تا 5 هزار و 500 رأی از مردم خاش کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر خاش در دوره پنجم شود.

چاکرزهی اضافه کرد: بهزاد بهادری و ایوب کرد به ترتیب با کسب 5 هزار و 479 رأی و 5 هزار و 91 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر خاش شناخته شدند.

به گفته وی، عیدمحمد قلندرزهی در بین نیز توانست 4 هزار و 541 رأی کسب کرده و به عنوان هفتمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر خاش در دوره پنجم شود. همچنین نصرالله کرد و هوشنگ ریگی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر خاش تعیین شدند.

اعضای شورای شهر مهرستان مشخص شد

رشید پارسایی در مهرستان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر مهرستان، محمد افشاری با کسب 2 هزار و 441 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار مهرستان از کسب 2 هزار و 349 رأی از سوی رستگار آزادی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر مهرستان خبر داد و افزود: شهریار اربابی نیز با کسب 2 هزار و 309 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر مهرستان در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات جهانبخش کرد زابلی موفق شد تا 2 هزار و 295 رأی از مردم مهرستان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر مهرستان در دوره پنجم شود.

پارسایی اضافه کرد: ناصر اربابی نیز با کسب 2 هزار و 222 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مهرستان انتخاب شد.

اسامی اعضای شورای شهر سراوان اعلام شد

درویش نارویی در سراوان اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سراوان، رحمت خسروی با کسب 5 هزار و 888 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

سرپرست فرمانداری سراوان از کسب 4 هزار و 650 رأی از سوی ایرج رستم‌زهی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر سراوان خبر داد و افزود: شیرزاد بزرگ‌زاده نیز با کسب 4 هزار و 570 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر سراوان در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات محمدامین دهواری موفق شد تا 4 هزار و 547 رأی از مردم سراوان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر سراوان در دوره پنجم شود.

درویشی اضافه کرد: خیرمحمد دهقان و اسلام امرا به ترتیب با کسب 4 هزار و 480 رأی و 4 هزار و 168 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سراوان شناخته شدند.

به گفته وی، علی‌اصغر محمدی در بین نیز توانست 4 هزار و 23 رأی کسب کرده و به عنوان هفتمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر سراوان در دوره پنجم شود.

همچنین شهسوار نصرتی و عبدالقادر دهقان به ترتیب با 3951 و 3563 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سراوان تعیین شدند.

نتایج شورای شهر کنارک مشخص شد

بیژن بختیار در کنارک اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر کنارک، سعید میهن‌دوست با کسب 4 هزار و 676 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار کنارک از کسب 4 هزار و 383 رأی از سوی ابراهیم فروزان‌مهر به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر کنارک خبر داد و افزود: رحیم‌بخش پرندوش نیز با کسب 4 هزار و 164 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر کنارک در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات اسماعیل آباد موفق شد تا 3 هزار و 915 رأی از مردم کنارک کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر کنارک در دوره پنجم شود.

دهمرده اضافه کرد: سعیدمحمد براهوئی نیز با کسب 3 هزار و 848 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر کنارک شناخته شد. همچنین وسیم بلوچ و محمد بی‌باک به ترتیب با 3599 و 3453 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر کنارک تعیین شدند.

اعضای شورای شهر نیمروز مشخص شدند

محمدحسن دهمرده در نیمروز اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای شهر نیمروز، محمد پودینه با کسب یک هزار و 22 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار نیمروز از کسب 984 رأی از سوی محمد کشته‌گر به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر نیمروز خبر داد و افزود: کریم سارانی نیز با کسب 935 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر نیمروز در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات محمد سارانی موفق شد تا 927 رأی از مردم نیمروز کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر نیمروز در دوره پنجم شود.

دهمرده اضافه کرد: هادی لطیف‌نژاد نیز با کسب 924 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر نیمروز شناخته شد. همچنین عباس گلستانه و فاطمه پودینه به ترتیب با 801 و 703 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر نیمروز تعیین شدند.

اعضای شورای شهر چابهار انتخاب شدند‌

ایوب درویشی در چابهار اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چابهار، معین‌الدین سعیدی با کسب 10 هزار و 323 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

سرپرست فرمانداری چابهار از کسب 9 هزار و 694 رأی از سوی الله‌بخش جدگال به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر چابهار خبر داد و افزود: سعید امیری‌مقدم نیز با کسب 9 هزار و 625 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر چابهار در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات کمال کیشکوری موفق شد تا 7 هزار و 862 رأی از مردم چابهار کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر چابهار در دوره پنجم شود.

درویشی اضافه کرد: باسط اسلامی بندری و واحدبخش دربین به ترتیب با کسب 7 هزار و 411 رأی و 6 هزار و 703 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر چابهار شناخته شدند.

به گفته وی، آصف دربین نیز توانست 6 هزار و 463 رأی کسب کرده و به عنوان هفتمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر زابل در دوره پنجم شود.

همچنین مسعود بلیده و عبدالحق اسوبار به ترتیب با 6297 و 5577 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر چابهار تعیین شدند.

منتخبان شورای شهر میرجاوه مشخص شدند‌

محمد میهنی در میرجاوه اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر میرجاوه، نصرالله ریگی با کسب 4 هزار و 30 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار میرجاوه از کسب 3 هزار و 116 رأی از سوی سلام ریگی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر میرجاوه خبر داد و افزود: شه‌بیک ریگی نیز با کسب 2 هزار و 912 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر میرجاوه در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات محمدایاز ضعیفی موفق شد تا 2 هزار و 349 رأی از مردم میرجاوه کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر میرجاوه در دوره پنجم شود.

میهنی اضافه کرد: ابوذر گنگوزهی نیز با کسب 2 هزار و 265 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر میرجاوه شناخته شد. همچنین محمدیعقوب ریگی، علی ریگی و قاسم ریگی به ترتیب با 1729، 1470 و 1385 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر میرجاوه تعیین شدند.

منتخبان شورای شهر دلگان مشخص شدند

هوشنگ بامری در دلگان با اشاره به اینکه از مجموع 5 هزار و 438 رأی اخذ شده برای شورای شهر دلگان 5 هزار و 392 رأی صحیح اعلام شده، اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دلگان، خان‌محمد بامری با کسب یک هزار و 990 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار دلگان از کسب یک هزار و 946 رأی از سوی شیردل بامری به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای شهر دلگان خبر داد و افزود: قاسم عبداللهی نیز با کسب یک هزار و 539 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر دلگان در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات مسعود محسن‌زاده موفق شد تا یک هزار و 532 رأی از مردم دلگان کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر دلگان در دوره پنجم شود.

بامری اضافه کرد: سعید بامری نیز با کسب یک هزار و 424 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دلگان شناخته شد. همچنین برکت بامری، عظیم بامری و علی بامری به ترتیب با 1318، 1298 و 1285 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر دلگان تعیین شدند.

منتخبان شورای شهر سیب و سوران مشخص شدند

عبدالصمد عیسی‌زاده در سیب و سوران اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیب و سوران، حامد محمدی سوران با کسب 2 هزار و 98 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار سیب و سوران از کسب 2 هزار و 46 رأی از سوی عبدالرضا کبدانی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیب و سوران خبر داد و افزود: عبدالحمید یزدانی نیز با کسب یک هزار و 800 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر سیب و سوران در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ادهم دهقان خلد موفق شد تا یک هزار و 636 رأی از مردم سیب و سوران کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر سیب و سوران در دوره پنجم شود.

عیسی‌زاده اضافه کرد: ابراهیم جهانی نیز با کسب یک هزار و 618 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر سیب و سوران شناخته شد. همچنین فرشید باهورزهی، عبدالرحیم رضازهی و هوشنگ ملازهی به ترتیب با 1383، 1273 و 1179 رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سیب و سوران تعیین شدند.

منتخبان شورای شهر زهک مشخص شدند

جمشید رخشانی‌مهر در زهک اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زهک، هادی شهرکی با کسب 2 هزار و 449 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار زهک از کسب 2 هزار و 355 رأی از سوی عباس میری به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زهک خبر داد و افزود: محمد رخشانی‌مراد نیز با کسب 2 هزار و 11 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر زهک در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات علی‌اکبر شیخی موفق شد تا یک هزار و 997 رأی از مردم زهک کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر زهک در دوره پنجم شود.

رخشانی‌مهر اضافه کرد: عبدالستار چشم‌نور گرگیچ نیز با کسب یک هزار و 991 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زهک شناخته شدند.

منتخبان شورای شهر ایرانشهر مشخص شدند

نبی‌بخش داوودی در ایرانشهر اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایرانشهر، رسول‌بخش بامری با کسب 7 هزار و 738 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار ایرانشهر از کسب 6 هزار و 402 رأی از سوی اکبر دکالی به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایرانشهر خبر داد و افزود: فرامرز درخوش نیز با کسب 5 هزار و 977 رأی به عنوان نفر سوم شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات ایوب دامنی موفق شد تا 5 هزار و 505 رأی از مردم ایرانشهر کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شود.

داوودی اضافه کرد: ممحمدعلی روحینا و جمشید کلکلی به ترتیب با کسب 5 هزار و 300 و 5 هزار و 216 رأی به عنوان نفرات پنجم و ششم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ایرانشهر شناخته شدند.

به گفته وی، سیدمهدی سجادی نیز توانست 5 هزار و 142 رأی کسب کرده و به عنوان هفتمین و آخرین نفر راهی شورای اسلامی شهر ایرانشهر در دوره پنجم شود.

منتخبان شورای شهر هیرمند مشخص شدند

محمدعلی پیری در هیرمند اظهار داشت: از میان داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هیرمند، عزیزالله میری با کسب هزار و 77 رأی به عنوان نفر نخست به این شورا راه یافت.

فرماندار هیرمند از کسب یک هزار و 8 رأی از سوی علیرضا آشتاب به عنوان نفر دوم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هیرمند خبر داد و افزود: حسینعلی رخشان‌مهر نیز با کسب 711 رأی به عنوان نفر سوم شورای شهر هیرمند در دوره پنجم شناخته شد.

وی بیان کرد: در این انتخابات عبدالله سراوانی نسب موفق شد تا 705 رأی از مردم هیرمند کسب کرده و به عنوان چهارمین نفر راهی شورای اسلامی شهر هیرمند در دوره پنجم شود.

پیری اضافه کرد: عبدالنبی ارباب‌زهی نیز با کسب 680 رأی به عنوان نفر پنجم پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هیرمند شناخته شدند. همچنین رحمت‌الله دهمرده با کسب 659 رأی به عنوان عضور علی البدل شورای اسلامی شهر هیرمند تعیین شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

پزشک در اتاق معاینه کاری با من کرد که شرم دارم بگویم / این زن آخرین بیمار بود که ... +عکس

آتش نشان فداکار ایرانی قربانی یک ماسک شد!+ عکس

فرشاد مرا به تفریحگاه خارج از تهران برد و ... / این دختر می خواهد از من پول جراحی بینی بگیرد و باج می خواهد!

یاسر چند روز بعد از ازدواج گوشی ام را گرفت و گفت شاید مثل ارتباطی که با من داشتی با مردهای دیگر هم ارتباط بگیری!

ناگفته های شیطانی سوسن راز مردی که با شخصیت های مهم عکس داشت را لو داد+عکس

آمنه می خواست راز ارتباط شیطانی ام را به همسرم بگوید و ...

بلای وحشتناکی که سر زن بیوه در محیط کارش آمد +عکس

خواهر 5 ساله قاتل برادر 4 ساله اش شد / در شهرستان رستم رخ داد

دستگیری مرد 26 ساله و دختر 19 ساله پشت شمشادهای پارک

خارج از شهر دامنم را لکه دار کرد و فیلم گرفت .. / این دختر می خواست آبرویم را پیش زنم ببرد و من ...

زن 38 ساله نوزادش را خودش در خیابان به دنیا آورد! / در فریدون شهر رخ داد + عکس

سقوط مرگبار دختر دانش آموز در اردوی تفریحی+عکس

ماجرای دعوای شدید عروس و داماد کرجی در اتاق حجله چه بود؟

محاکمه جوان عراقی به خاطر قتل پیرمرد ایرانی

فرار دختر 17 ساله ار اسارتگاه مرد شیطان صفت

فوری/ سرقت مسلحانه از طلافروشی در خیابان دولت آباد / 2 مامور و 4 سارق در درگیری مسلحانه مصدوم شدند +عکس

درگیری فیزیکی عباس جدیدی و دبیر در صحن شورا

لیست امید انتخابات شورا در 8 مرکز استان پیروز شدند + جزئیات

 

کدخبر: 265574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟