شماره تلفن یک زن  برای مردان تهرانی دردسر شد / گفتگو با 3 متهم
حجم ویدیو: 37.51M | مدت زمان ویدیو: 00:00:01

در پی وقوع سرقت هایی مشابه که در آن گروهی تبهکار در نقش مأمور اقدام به زورگیری کرده بودند تیمی از اداره 5 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شدند.

تحقیق از مردانی که هدف زورگیران قرار گرفته بودند نشان داد که همه آنها ابتدا از سوی زنی اغفال شده اند و در تماس با شماره موبایلی - 423****0936 -وقتی با وی در محدوده بزرگراه آیت الله کاشانی قرار گذاشته اند همزمان با این ملاقات سرنشینان دو خودروی مزدا 3 سفید و سوناتا مشکی آنها را محاصره کرده و به بهانه مزاحمت برای زنان این مردان را دستگیر کرده اند و با تهدید همه شان به زورگیری های میلیونی دست زده اند.

یکی از مردان که با مراجعه به کلانتری 140 باغ فیض اقدام به طرح شکایت کرده بود ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "چندی پیش در تماس با شماره تلفن همراه 423****0936 به صورت تلفنی با زنی جوان آشنا شدم . در همان تماس اول ، با این زن قرار ملاقات گذاشتم ؛ قرار شد تا همدیگر را در جایگاه پمپ بنزین بزرگراه شهید آیت الله کاشانی ملاقات کنیم روز ملاقات این زن جوان به محل قرار ملاقات آمد اما هنوز دقیقه ای نگذشته بود که یک خودرو مزدا 3 سفید رنگ با دو سرنشین به ما نزدیک شد ؛ سرنشنیان خودرو خودشان را مأمور معرفی کردند و در ادامه در خصوص ارتباط من با این زن سؤال کردند که ناگهان زن جوان ادعا کرد که من برای او مزاحمت ایجاد کرده ام . به بهانه "ایجاد مزاحمت" آنها مرا سوار خودرویشان کردند و در ادامه با تهدید به بازداشت و زندان پس از سرقت پول هایم و همچنین برداشت پول داخل حساب های عابر بانکم که یک میلیون و 900 هزار تومان بود مرا از خودرو پیاده کرده و از محل گریختند.

با توجه به سرنخ های پلیسی ای که از تعدادی مرد فریب خورده به دست آمده بود کارآگاهان دریافتند که اعضای باند رزورگیر بیشتر سرقت های خودرا در محدوده بزرگراه آیت الله کاشانی و در نزدیکی پمپ بنزین این بزرگراه انجام می دهند .

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان با هماهنگی با ماموران کلانتری 140 باغ فیض ، محل تردد مامورنماها را تحت مراقبت نامحسوس قرار دادند تا اینکه روز 11 فروردین ماه

موفق به شناسایی یک سوناتای مشکی با دو سرنشین جوان شدند .

این خودرو تحت مراقبت پلیسی قرار گرفت تا اینکه سرنشینان آن در صحنه زورگیری از مردی در صحنه قرار با زن جوان دستگیرشده و دو مرد و یک زن فریبکار تحت بازجوی گرفته شدند.

با آغاز تحقیقات از دو برادر به نام های "سعید" و "مهدی" با "ناهید" که همسر مهدی است فاش شد که آنها با شیوه طعمه گذاری اقدام به زورگیری و سرقت های تحت پوشش مأمور کرده اند .

عروس خانواده اعتراف کرد به اصرار شوهرش در یک سال گذشته با مردان زیادی قرار گذاشته و آنها اقدام به زورگیری های زیادی کرده اند.

در ادامه تجسس ها مشخص شد که "مهدی" پیش از این شماره تلفن همراه 423****0936 را در میان کارگران فصلی و بویژه کارگران افاغنه پخش کرده و در ادامه زمانیکه گروهی با این شماره تماس می گرفتند ، با برنامه ریزی از پیش طراحی شده آنها را به محل ملاقات با ناهید در پمپ بنزین بزرگراه آیت الله کاشانی می کشاندندو دوبرادر سواربر خودروهای مدل بالایی که سعید از محل کار خود در یک نمایشگاه فروش خودرو تهیه می کرد در نقش مأمور به بازداشت این مردان پرداخته و با سوارکردن آنها با زورگیری و سرقت همه پول هایشان آنها را در حاشیه بزرگراه از ماشین پیاده می کردند و اطمینان داشتند که آنان در خصوص سرقت پول هایشان به طرح شکایت نخواهند پرداخت.

سرهنگ کارآگاه داوود فرد ، معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران گفت : " با توجه به اینکه اقدامات این باند سریالی بوده است دادیار شعبه اول دادسرای ناحیه 34 تهران تقاضا کرد تا مالباخته ها با دیدن تصاویر آنها جهت طرح و پیگیری شکایات خود به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند " .

کدخبر: 72669 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟