حذف قبض‌های کاغذی جریمه تا اسفند ماه

به گزارش رکنا ، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا راهور درباره طرح حذف قبض‌های کاغذی جریمه گفت: بر اساس تصمیمات گرفته شده در راستای تحولات سیستمی در پلیس راهور، در تلاشیم از اسفند ماه سال جاری تمام قبوضی که در اختیار همکاران جریمه نویس است را حذف کرده و به جای آن از دست افزار‌های هوشمندی استفاده کنیم که کیفیت خدمات را ارتقا می‌دهند.

وی افزود: این دست افزار‌ها ارتباط بر خط و آنلاین همکاران جریمه نویس را با سامانه‌های پلیس برقرار کرده و ماموران اعمال قانون می‌توانند از اطلاعات آن‌ها در محل استفاده کنند.

این مقام انتظامی درباره مزیت این دستگاه‌های هوشمند تاکید کرد: مهم‌ترین مزیت استفاده از این دستگاه‌ها این است که خطای انسانی را کاهش می‌دهد و کنترل بسیار دقیق‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود. همچنین در مصرف کاعذ نیز صرفه جویی به عمل می‌آید.

سرهنگ کرمی اسد ادامه داد: در حال حاضر ۴ هزار دستگاه در کشور توزیع شده که در معابر درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اظهار کرد: در تلاشیم تا این طرح در تمام کشور از اول اسفند ماه سال جاری اجرا می‌شود و تمامی همکاران به این دستگاه‌ها مجهز شوند.

این مقام انتظامی درباره اطلاع رسانی به رانندگان افزود: با استفاده از این دستگاه ها، قبض کاغذی و رسید صادر نمی‌شود و رانندگان از طریق پیامک از جریمه باخبر می‌شوند.

وی در پایان توصیه کرد: رانندگانی که شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های پلیس راهور ثبت نکرده اند برای ثبت آن زودتر اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 537334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟