شناسایی مالک وب سایت جعلی فروشگاه اینترنتی

به گزارش رکنا؛  سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: در پی ‌شکایت یکی از شهروندان یزدی مبنی بر فعالیت غیرقانونی یک فروشگاه اینترنتی که از طریق فروش تجهیزات دیجیتال و عدم ارسال کالا به خریداران پس از اخذ وجه، به دلیل حساسیت موضوع و کثرت شکات، رسیدگی به پرونده بلافاصله در دستور کار افسران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های فنی و شیوه شگردهای خاص پلیسی متهم دریکی از استان‌های جنوب کشور مورد شناسایی قرار گرفت و پرونده جهت سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال گردید.

سرهنگ ابوطالبی بیان داشت: شهروندان هنگام خرید در فضای مجازی از منابع معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیک خریداری کنند و قبل از مشاهده کالا و اطمینان از صحت و سلامت کالا هیچگونه مبلغی به حساب فروشنده واریز نکنند.

این مقام انتظامی گفت: هموطنان عزیز توجه داشته باشند که در صورت خرید اینترنتی از وب سایت ها ضمن توجه به اصالت آنها در صورت هرگونه تاخیر یا مشکل در روند دریافت کالا بلافاصله با واحد پشتیبانی سایت و یا در صورت نیاز با پلیس فتا در میان گذاشته و می‌توانند گزارشات خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و یا تماس با شماره 096380 اعلام نمایند.

کدخبر: 827113 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟