خسارت کم سابقه سیل به شبکه توزیع برق یزد

به گزارش رکنا، علی جم گفت: با بروز خسارات و حادثه ناشی از سیل در دارالعباده، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب در کوتاه‌ترین زمان اندیشیده شده و با آغاز بارندگی، اکیپ‌های اجرایی این شرکت در حالت آماده باش و خدمت رسانی گسترده به شهروندان بودند.

وی افزود: خوشبختانه نیرو‌های عملیاتی و اجرایی این شرکت موفق شدند در شرایط بحرانی در بارندگی هفته دوم مرداد، عملکرد مطلوبی از خود نشان دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد اظهار داشت: حجم بارش‌ها در بعضی از مناطق به گونه‌ای بود که ضمن سقوط تیر و شکستن درختان بر روی شبکه توزیع برق، موجب پارگی سیم و قطع برق شود.

وی ادامه داد: سیل روز‌های اخیر خسارت عمده‌ای به شبکه توزیع برق استان وارد کرد که در مقایسه با شرایط مشابه در سال‌های گذشته کم سابقه است.

جم: در برخی از نقاط استان شاهد قطعی برق بودیم

جم تصریح کرد: از ساعت یک بامداد روز هفتم مرداد در برخی از نقاط استان شاهد قطعی برق بودیم که با تلاش مستمر همکاران شرکت توزیع برق در سراسر استان، خاموشی‌ها در اسرع وقت مدیریت و برق مشترکین بصورت پایدار تامین شده است.

وی گفت: در جریان بارندگی سیل آسا، ۳۵ گروه عملیاتی اعم از ۱۵ گروه عملیاتی پیمانکاران و ۱۰ گروه نصب و تعویض کنتور برای رفع مشکلات مردم به صورت شبانه روزی فعالیت داشته اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان افزود: در شرایط بحران استان، هیچگونه حادثه جانی مرتبط با برق گزارش نشد و با همراهی مردم عزیز، برق پایدار تامین شده است.

وی تاکید کرد: سامانه شبانه روزی ۱۲۱ آمادگی دارد در شرایط اضطرار در زمان ایجاد خسارت به شبکه برق و یا خاموشی احتمالی به موازات برنامه کاربردی "برق من" که به راحتی در اختیار مردم است نسبت به ثبت گزارش اقدام کند.

کدخبر: 810424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟