یزد، استانی با امنیت مطلوب

به گزارش رکنا از یزد؛محمد صالح جوکار"  با حضور در محل کار فرمانده انتظامی استان ضمن دیدار و گفت و گو با وی با قدردانی از زحمات و تلاش های پلیس استان در تامین امنیت مردم گفت:بحمدالله امنیت مطلوبی در استان وجود دارد که این امنیت را مدیون تلاش های مستمر وشبانه روزی پلیس هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان در این دیدار با اشاره به اینکه پلیس وظیفه بسیار مهمی در جامعه برعهده دارد گفت:مردم ازعملکرد پلیس رضایت خوبی دارند واین نشان دهنده این است که مردم پلیس را دوست دارند و ازآن ها حمایت می کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در خاتمه با تبریک پیشاپیش هفته نیروی انتظامی گفت:با مدیریت فرمانده انتظامی استان ان شاء الله شاهد ارتقای امنیت استان باشیم.

در ادامه این دیدار سردار" عباسعلی بهدانی فرد" نیز با قدردانی از حمایت های بی دریغ مجمع نمایندگان از پلیس استان گفت:ان شاءالله با برنامه ریزی های مطلوب و با استفاده از توان نیروهای موجود در حوزه های مختلف مبارزه با مواد مخدر ،کالای قاچاق وتصادفات شاهد کاهش این موضوعات در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با استقبال از مشاوره ها وپیشنهادهای نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتقای امنیت اجتماعی مردم گفت: سعی خواهیم کرد با استفاده از ظرفیت مردمی امنیت را در استان ارتقاء دهیم .

یزد/سمیه گلابگیریان

کدخبر: 723468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟