انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اردکان
به گزارش خبرنگار رکنا؛ سرهنگ "اکبر شفیعی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر اردکان و شکایت مالباختگان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته ماموران پلیس آگاهی توانستند با استفاده از شگردهای پلیسی سارقان سابقه دار موتورسیکلت را در حین سرقت موتورسیکلت شناسایی که هر 2 را در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.
سرهنگ شفیعی تصریح کرد: متهمان دستگیرشده ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند که در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد پس از سرقت موتورسیکلت از شهرستان های یزد و تفت و میبد و اردکان اقدام به تغییر وضعیت ظاهری موتورسیکلت کرده و ضمن انتقال به شهرهای جنوبی کشور آنها را به فروش می رساندند که در این راستا 4 موتورسیکلت سرقتی   از متهمان کشف که به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان با بیان اینکه طرح های مبارزه با سرقت ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت گفت: شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیس و دقت در نگهداری از اموال خود و به ویژه موتورسیکلت ها که اغلب بدون قفل در ساعات مختلف شبانه روز در معابر و خیابان های شهر رها می شوند زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند.
یزد/سمیه گلابگیریان

 

کدخبر: 720920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟