به گزارش رکنا،سیده نسرین غزنوی عصر امروز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: پاسگاه‌های بازرسی قلعه، کوته‌کومه و چلوند به امکانات رصد و پایش تجهیز شده‌اند، اما در بخش مانیتورینگ با مشکل مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا طی روزهای اخیر در منطقه سوهای لوندویل و بهارستان چهار قاچاق‌چی چوب با ادوات دستگیر کرده‌اند، گفت: به افراد سابقه‌دار این حوزه نباید اجازه سکونت داد، چراکه ممکن است دوباره به تخریب جنگل و اراضی طبیعی اقدام کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آستارا با اشاره به احدث یک پاسگاه عملیاتی در منطقه اسپینه تصریح کرد: ساخت و استوارسازی سه پاسگاه دیگر در مسیر آستارا-تالش در دستور کار قرار گرفته است که به لحاظ تأمین نیروی انسانی موردنیاز پاسگاه‌ها با کمبود مواجه هستیم.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه شهرستان آستارا به یک انبار کشف کالای قاچاق نیاز دارد، اظهار کرد: با این اقدام، کالاهای کشف‌شده در یک مکان مشخص انبارشده و دسترسی ما به آن‌ها آسان می‌شود.

حسن رستم‌زاد قاچاق کالا را به عنوان بزرگ‌ترین تهدید برای جهش تولید در کشور دانست و تصریح کرد: قاچاق کالا تهدید جدی در راستای جهش تولید در کشور محسوب می‌شود که با رعایت تمام جوانب و تشکل مستمر کارگروه فوق و پی‌گیری مصوبات آن می‌توان با این پدیده شوم مقابله کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 567873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟