رزتا استون چیست ؟

بدن شک نیاز به فراگیری زبان خارجی به طور فزاینده ای در دنیای امروز محسوس است.

به گزارش رکنا ، هر شخصی با هر سمت و مدرک دانشگاهی یا با هر سطح سواد و جایگاه کاری که باشد نیاز به دانستن یک یا بیشتر تز زبان های خارجی را احساس می کند، در شرایطی که بحران های اقتصادی مختلف و تنش های متفاوت بر روی زندگی افراد مختلف در جوامع گوناگون سایه انداخته و از کوشرهای در حال توسعه گرفته تا کشورهای پیشرفته اروپایی شاهد هستیم که بسته به شرایطشان اتفاقاتی را تجربه می کنند یکی از بهترین و در عین حال مناسب ترین راه ها برای حل این بحران ها مهاجرت و جابجایی می باشد تا شرایط کاری بهتری را برای خود فراهم کنیم، هر گونه نقل و مکان و جابجایی به یک کشور دیگر لازمه اولی که میخواهد علاوه بر تخصص ئانستن زبان آن کشور و یا دانستن زبانی بین المللی است.

از طرف دیگر دانشجویان و دانش آموزانی سهت که برای یافت آینده ای روشن تر و یا تحصیل در رشته هایی تخصصی که امکان ادامه آنها در ایران نیست میخواهند به کشورهای دیگر مهاجرت کنند این موضوع فرقی ندارد که برای تکمیل تخصص و گرفتن مدرک های تخصصی باشد و یا برای ادامه تحصیل در مقاطع پایه و دبیرستانی برای همه این موارد هم احتیاج به دانستن زبان کشور مقصد هست.

در سفرهای تفریحی اگر به عنوان یک گردشگر و یا توریست میخواهید که به کشوری سفر کنید آیا بهتر نیست با زبان آن کشور آشنایی داشته باشید تا نیازهای خود را به راحتی به اطرافیانتان بگوئید و یا ترجیح می دهید که از لیدر خود کمک بگیرید؟ حال این موضوع را در نظر بگیرد که با تور سفر نکرده اید و به صورت شخصی به کشوری پای گذاشته اید آیا میتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید؟

و یا موارد دیگیری مانند تجارت و بازرگاین، سفرهای کاری، ماموریت های شغلی و …. همه اینها دلایلی هستند که باید زبان خارجی را یاد بگیرید و از ان استفاده کنید

آموزش زبان یکی از مهمترین دغدغه هایی می باشد که میتواند به یک چالش بزرگ و شاید حل نشدنی در طول زندگی برای افراد بسیاری تبدیل شود، حل نشدنی از این بابت که در اطراف خود بسیاری را میبنیم که چندین سال از راه های مختلف برای یادگیری زبان تلاش کرده اند و هیچ نتیجه ای نگرفته اند، و در موارد متعددی حتی آموزش زبان را برای همیشه کنار گذاشته و منصرف شده اند!

ممکن است خود شما هم یکی از این افراد باشید که تا اینجای کار از هر روشی استفاده کرده اید نتیجه ای نگرفته اید، اگر چینن حالی را دارید حتما این مطلب راتا انتها بخوانید، کمتر از ۱۰ دقیقه زمان بگذارید تا متوجه شوید که اشتباه تان کجا بوده و بهترین روش را برای یادگیری سریع و راحت زبان بیاموزید.

به شما قول می دهم که در پایان این مطلب آموزشی یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای آموزش زبان در کل دنیا را می شناسید، قابلیت ها و ویژگی های آن را بررسی می کنید و با یک اطمینان کامل می توانید به زبان مورد نظرتان بپرداید و در بازه زمانی کوتاهی موفق شوید.

در یادگیری زبان های خارج توجه به یک نکته ضروری است و باید حتما بدانید که حافظه تصویری شما قوی تر است یا حافظه صوتی تان؟ این یک مسئله شخصی است که در هر فردی متفاوت می باشد و برای بعضی افراد شنیدن موثر تر خواهد و برای برخی دگر دیدن به همین منظور نرم افزار ها و مجموعه ها اموزشی و همچنین کلاس های تقویتی و یادگیری که رد جاهای مختلف برگزار میشود بر یکی از این روش ها تاکید می کنند ولی توجه ندارند که ممکن است مخاطبان انها به روش دیگر احتیاج داشته باشند و به ندرت پیش می اید که در یک کلاس اموزش زبان به هر دو روش تاکید شود چون معمولا مدرسان هر دوره خودشان با یک روش آشنایی دارند و تسلط بر اجرای یک روش فقط دارند پس بهتر است ما همیشه از روش هایی استفاده کنیم که در هر دو مورد آموزش صوتیو آموزش تصویری به ما کمک می کنند.

متوان در یک دسته بندی ظاهری و ساده راه های مختلف آموزش زبان را این چنین تقسیم بندی کرد:

کلاس زبان

آموزشگاه زبان معلم خصوصی زبان

نرم افزارهای آموزش زبان

کتاب آموزش زبان

شاید در هر حالتی بتان هر یک از این روش ها را بهترین روش ممکن دانست ولی باید به بررسی علل مختلف پرداخت و سپس جمع بندی کرد تا بهترین نتجیه را دریافت کرد.

آموزش زبان باید همیشه سرگرم کننده، ساده و موثر باشد

نرم افزار رزتا استون چیست؟

رزتا استون را می توان ایده ای خلاقانه و علمی دانست که منجر به تولید یک نرم افزار کاملا حرفه ای و تعاملی شده است، این فکر و تولید آن توسط شرکت امریکایی Rosetta Stone شکل گرفته و اجرا شده است، در این مجموعه ایده ای ساده و بسیار پرقدرت وجود دارد و آن در نظر گرفتن عبارت قبلی است که هر آموزشی باید ساده، موثر و سرگرم کننده باشد.

در روزتا استون سعی شده تا زبان را به همان شیوه ای آموزش داد که یک کودک از مادر می اموزد( این جمله توسط ناشران مختلفی مخصوصا در ایران و توسط نرم افزارهای مختلفی تکرار و تحریف شده است!! ) در حقیقت هیچ نرم افزاری همانند رزتا استون از این قانون پیروی نمیکند و کاملا منطبق با اصول اموزش کودک از مادر پیاده سازی نشده متاسفانه در ایران به دلیل نبود قانون کپی رایت مدون و نداشتن امکان پیگیری که از شعارهای تبلیغتی وجود دارد هر موسسه آموزش زبانی با هر نوع پکیج آموزشی از این جمله به عنوان شعار تبلیغاتی خود استفاده می کند!! در صورتی که اصلا چنین واقعیتی وجود خارجی ندارد.

در این نرم افزار توضیحایت خسته کننده و گیج کننده و لیستی از کلمات و گرامرهای پیچیده قرار داده نشده است، احتیاجی نیست که هیچ چیز سخت و ثقیلی را به خاطر بسپارید و یا نگران فراموش کردن قانون و قواعدی باشید که برای شما تازگی دارند.

میلیون ها زبان اموز در بیش از ۱۵۰ کشور جهان از محصولات رزتا استون استفاده می کنند همه این کاربران هدفی را دنبال می کنند که شما به دنبال دستیابی به انهستید بله درست است اموزش یک زبان جدید بهغیر از زبان مادری خوشان.

شرکت رزتا استون به کاربران خود این اطمینان را می دهد که همواره کیفیت محصولات خود را بهبود می بخشد و به کاربران خود در طول آموزش کمک می کند تا به ساده ترین راه زبان جدید را بیاموزند.

در رزتا استون بدون واسطه و ترجمه کردن و به صورت کاملا ذاتی زبان را می آموزید

با رزتا استون آینده آموختن زبان حقیقتا درخشان است

آموزش ساده

آموزش بسیار ساده و راحت به صورت کاملا حرفه ای، در رزتا استون ساده ترین روش های ممکن برای یادگیری گنجانده شده به صورتی که هر فردی با هر سن و سالی و با هر میزان سطح تحصیلات میتواند یک زبان جدید را بیاموزد این نمونه آموزشی موفق در یک محیط کاملا ساده گنجانده شده است که در ادامه به بررسی محیط کاربری و محیط نرم افزاری پرداخته میشود تا به خوبی با این ویژگی آشنایی پیدا کنید ول در مورد روش آموزش و نوع یادگیری این اطمینان از طرف شرکت سازنده داده شده که به صورت گام به گام و قدم به قدم در عین سادگی میتوانید با نرم افزار همراه باشید و زبان را به بالاترین سطح ممکن فرا بگیرید

آموزش موثر

به جرات میتوان گفت هر آموزشی که هدف تاثیر گذاری را دنبال نکند به موفقیت نرسیده و محکوم به شکست است، اگ از کلاس هایی استفاده می کنید که مدرس فقط قصد اموزش نکاتی کلی و به صورت سطحی را به شما دارد و یا از نرم افزار و مجموعه های اموزشی ساده و معمولی پیش پا افتاده استفاده می کنید که در حین آموزش هیچ گونه نکته فنی و قابل درکی را به شما منتقل نمیکند در حال تلف کردن وقت خود هستید!!

رزتا استون با تمرکز بسیار بالایی همه نکات را بهشما به صورت تفهمی و کاملا تاثیر گذار آموزش می دهد از یاد دادن کلمات و لغات ساده گرفته تا کاربرد مفاهیم گرامر و یا حتی مکالمات پیشرفته و سنگین همه و همه در این رم افزار کاملا دفمند و هوشمند بر روی شما تاثیر مستقیم گذاشته و کاملا شرایط یادگیری و استفاده را برای شما فراهم میکنند.

آموزش سرگرم کننده

آموزش سرگرم کننده به این معنا نیست که شما در اموز با بازی و سرگرمی همراه هستید که این بدترین حالت برای یک سیستم آموزشی است چون اگر فکر و تمرکز زبان آموز به سرگرمی و بازی منعطف شود از هدف اصلی که یادگیری زبان است دور میشود، در این آموزش یک محیط تعاملی و جذاب با ساختاری کاملا حقیق و اینتراکتیو فراهم شده که در هر بخش و در هر درس از بودن و همراهی با درس لذت خواهید برد و هر روز اشتیاق شما برای صرف ساعت هایی جهت یادگیری بیشتر و بیشتر میشود. این نوع محیط سرگرم کننده که به شما امکان رویاروی و مواجه با انوع کاربردها و شرایط خاص مکانی و زمانی را می دهد کمک می کند تا هیچ گاه از نرم افزار و روش اموزش خسته نشوید

روش آموزش زبان رزتا استون چجوریه؟

بر خلاف دیگر روش های آموزش زبان رزتا استون بدون استفاده از ترجمه، با غوطه ورسازی پویا زبان جدید را به شما آموزش می دهد، استفاده از صوت و تصویر، معنای اصلی کلمات را حفظ می کند، چرا که هر گز نمیتوان به طور دقیق کلمات یک زبان را به زبان دیگر ترجمه کرد، رزتا استون نرم افزاری کاملا تعاملی است، نه یک فرهنگ لغت کامپیوتری و یا کتاب دستور زبان، این مجموعه پیوستگی مداوم با زبان آموز را می طلبد و با ارائه بازخورد سریع در گوش دادن، خواندن، نوشتن، تلفظ و درک بهتر مطلب را میسر میسازد.

برای بسیاری از عزیزان این سول پیش می آید که روش اموزش چگونه است؟ در رزتا استون مثلا اموزش انگلیسی به فارسی داریم؟ باید به این سوال به صورت واضح و دقیق در اینجا و در ادامه مطالب قبل پاسخ دهم، در حقیقت نمیتوان زبانی ر به زبان فارسی به صورت حرفه ای اموزش داد این مشکل برای سایر زبان ها هم وجود دارد و اگر چیزی را برگردان کنم مفهوم اصلی را دیگر نمیتوان منتقل کرد به همن علت بهترین راه قرار دادن زبان آموز در همان محیط میباشد تا برداشت درست از معنای کلمات و جملات را داشته باشد، در rosetta stone این پیاده ساز کاملا هوشمندانه و حرفه یا انجام شده و ترکیبی دلچسب و بی نظیر از صوت و تصویر را داریم که برای هر آموزشی شکل محیط، جسم، شخص و … در محیطی که کاربرد دارد بیان میشود و نمایش داده میشود تا مخاطب هم درک کند که چه چیزی را بیاد بیاموزد و هم متوجه شود چه کاربردی دارد و با شنیدن تلفظ و صوت آن کلمات به خوبی با گویش معیار نیز آشنایی پیدا می کند، به این ترتیب است که در روزتا استون هیچ گونه نیازی به آموزش فارسی نیست.

آموزش زبان به دلایل شخصی

در مباحث قبلی تا حدودی گذری کردیم بر دلایل یادگیری زبان های خارجی، قطعا یکی از مهمترین دلایل برای این یادگیری شخصی می باشد، هر فردی بسته به نوع هدفی که برای زندگی خود ترسیم کرده و آینده ای که قصد ساختنش را دارد ممکن است بخواهد به کشوری خارجی سفر کرده و یا مهاجرت کنید برای تامین این هدف گام اول را باید محکم و درستت بردارد و آن یادگیری زبان کشور مقصد است، فرض کنید یک فرد خازجی به ایران سفر کرده و در خیابان بخواهد یک مطلب بسیار ساده را به شما منتقل کند هدف و مفهوم صحبت آن شخص را نفهمید حتی اگر بخواهید کمک کنید توان کمک کردن را ندارید، حالا خودتان را جای آن شخص گذاشته و در کشوری بیگانه تصور کنید چه فاجعه هایی ممکن است پیش بیاد و برای شما تفاق بیفتد!!

نرم افزاری برای همه زبان ها، در این سیستم آموزشی فرقی نمیکند که شما زبان اصلیتان چه زبانی است و چه زبانی میخواهید بیاموزد در حقیقت یک آموزش بین المللی را داریم که در مثال میتوان گفت آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان و چینی زبانان در رزتا استون یکسان است و هر دو میتوانند به خوبی در یک شرایط یکسان با یک نتیجه مشابه از این مجموعه استفاده کنند

نرم افزار ززتا استون خوبه؟

یکی دیگر از دلایل کافی برای یادگیری زبان خارجی امکان برقراری ارتباط با اطرافیان و ایجاد تفاهم بود، از آنجایی که جمعیت فرهنگی جهان متنوع تر و تبلیغات سازمان ها بین المللی تر میشود، برقراری ارتباط موثر توسط کارکنان بخش عمومی، با مردمی که به زبان های مختلف صحبت می کنند، به طور فزاینده ای مورد توجه است. متاسفانه تعداد اندکی از مردم قادرند به یک یا چند زبان خارجه صحبت کنند، که این مسئله باعث قطع ارتباط میان شهروندان و نهادهای خدمتگزار میشود.

آموزش زبان های خارجی کارکنان بخش های عمومی کمک میکند تا تعامل با مردم بیشتر شده و باعث بهبود و ارتقای شرایط شغلی چنین افرادی میشود، همچنین شرایط کار کردن و مهاجرت به کشورهای دیگر را نیز ساده و راحت می کند.

به جرات میتوان گفت نقطه اصلی در پیشرفت و بالارفت از پله های ترقی در هر سمتی و در هر محیط کاری توانایی در برقراری ارتباط موثر و پویا می باشد، پیش آمده که به این نتیجه فکر کرده اید که بعد از پایان یک کار اداری گفته اید چه کارمند خوش اخلاقی!!

این نتیجه گیری از روی اخلاق شخصی فرد بدست نیامده بلکه میزان تعامل و انعطافی که فرددر برخورد با دیگران داشته باعث ایجاد چنین نتیجه ای شده است، در همه این موارد باید دقت داشت که اگر زبان خارجی کشور هدف را مدامید به هیچ عنوان امکان چنین تعاملاتی را نخواهید داشت.

آموزش زبان برای دانش آموزان و دانشجویان

نیاز به فراگیری زبان برای دانش آموزان غیر قابل انکار است، تسلط بر زبان های خارجی برای موفقیت آنها در داخل و خارج از کلاس درس، امری حیاتی است. بازخورد سریع، به دانش آموزان اعتماد به نفس داده و به آنها احساس موفقیت و تجربه آموزشی منحصر به فردی می بخشد.

این شیوه در حالیکه بسیار ساده است، بسیار قدرتمند نیز عمل می کند. رزیتا استون برای دانش آموزان فرصت یادگیری هر زبانی که بخواهند را فراهم می کند. این امر به ما اجازه می دهد که آموزش زبان را به صورت همه جانبه عرضه کنیم.

آموزش زبان برای دانشجویان هم یک امر حیاتب و اجتناب ناپذیر است، هر دانشجویی ک در یکی ازدانشگاه های ایران مشغول به تحصیل است علاوه بر واحدهای زبان عمومی به واحدهای زبان اختصاصی نیز نیازمند است تا بتواند مدرک علمی خود را دریافت کند.

این در حالت پایه و اولیه شروع تحصیلات دانشگاهی میباشد حالا اگر قرار باشد دانشجویان مدارک بالاتر کسب کنند، کارهای علمی و پژوهشی ارائه دهند، مقالات علمی بنویسند و یا … باید با زبان های بین المللی آشنایی کافی داشته باشند.

بسیاری از دانشجویان قصد دارند که بعد از اتمام دوره تحصیلاتی خود برای ادامه تحصیل راهی کشورها خاجی شوند و این موضوع یادگیری و فراگیری زبان خارجی را برای انها مهم و ضروری می کند، استفاده از رزتا استون این قابلیت را می دهد که در هر جایی و در هر موقعیت زمانی و مکانی که دارند به یادگیری زبان اقدام کنند و با کمترین هزینه های ممکن به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

آموزش زبان برای انجام کار

متاسفانه بسیاری از افراد شاغل برای گشترش شغل خود و ارائه خدمات به مشتریان در این بازار سود آور، مهارت های زبانی لازم را ندارند. آنها قادر به برقراری ارتباط موثر در زبانی غیر از زبان مادری خود نیستند.

در دنیای امروز با فرهنگ ها و محیط های کاری متفاوت، مهارت های زبانی یکی از مهارت های استراتژیک شغلی به شمار می آید.

شیوه آموزشی سریع رزتا استون، به افراد شاغل این امکان را می دهد که در کوتاهترین زمان، زبان مورد نیاز خود را فرا گیرند. روش آموزشی اختصاصی ما با استفاده از تکنولوژی تعاملی، محیط جذابی را خلق نموده که این امر، به بهبود مهارت های طبیعی هر فرد در فراگیری زبان کمک می کند.

با دو مثال بسیار ساده این سودمندی را برای شما بیش از پیش مشخص می کنیم، فرض کنید شما یک متخصص در زمینه های فنی و یا دارای یک تخصص خاص هستید با یک سرچ ساده در فهرست نیازمندی های مشاغل مختلف در کشورهای توسعه یافته می بینید که سالانه احتیاج به هزاران متخصص مختلف در زمینه های شغلی خود هستند تا بتوانند چرخ های اقتصاد و صنعت پویای کشورشان را بچرخانند.

با یک دو دو تا چهارتای ساده میبنید میزان در آمد و حقوقی که در آن کشورها دریافت خواهید کرد در کنار امکانات رفاهی و زندگی که به شما تعلق می گیرد بسیار بسیار مناسب تر از شغل فعلیتان هست، حالا که تصمیم به سفر و مهاجرت می گیرید با مشکل زبان مواجه هستید!! پس همه این موقعیت ها را به خاطر عدم آگاهی از زبان بین المللی و خارجی از دست خواهید داد.

مثال دیگر در شغل های اینترنیت و آنلاین هیچ تفاوتی ندارد که شما در کدام کشور هستید و به چه مشتریانی در کدام کشورها میخواهید خدمات ارائه کنید چون این تعامل کاملا بر بستر اینترنت فراهم بوده و برای همه این خردی و فروش ممکن است حالا با کمی آگهی از زبان انگلیسی میتوانید یک شغل بین المللی برای خود داشته باشید و به سادگی درامدی بر حسب دلار یا یورور را تجربه کنید.

نرم افزار رزتا استون چیست؟

رزتا استون نرم افزاری کاملا تعاملی است که با بهره گیری از گویندگان محلی و تصاویر واقعی بدون نیاز به ترجمهف فراگیری زبان جدید را برای شما به آسانی ممکن می سازد.

نرم افزار به شما این امکان را می دهد که چند زبان آموز بطور همزمان به مطالعه دروس بپردازند، در عین حال هر شخصی می تواند با تعریف یک نام کاربری اختصاصی در هر زمان به اطلاعات اموزشی مربوط به خود دسترسی داشته باشد.

بعد از انجام هر بخش امتیاز شما نمایش داده می شود، علاوه بر این شما قادر هستید که پاسخ خهای صحیح را مشاهده کنید، بخشی از آموزش را تکرار نمائید و یا بخشی را انجام ندهید.

به روش آموزشی رزتا استون اعتماد کنید، تمامی اطلاعات لازم در تصاویر گنجانده شده اند و شما برای فراگیری مهارت های زبان و اصول گرامری، روش های متفاوت و جذابی را تجربه می کنید.

با انجام دروس اولیه به شناختی کامل از مجموعه خواهید رسید و از اموزش یک زبان جدید لذت خواهید برد.

آموزش مکالمه Speaking

در این بخش شما ابتدا به کمک تصاویر مختلف، با کلمات و عبارات آشنا می شوید و به تکرار آنها می پردازید. با پیشرفت در آموزش، تصاویر در قالب مکالمات کوتاه و بلند برای شما نمایش داده می شوند و شما باید طبق مثال های و یا با تکیه بر آموخته های پیشین خود در مجموعه، پاسخ مناسب را بیان کنید.

این امر به شما کمک می کند که کلمات را به درستی در جملات به کار ببرید و به راحت و بدون اشتباه صحبت کنید.

گوش دادن Listening

پس از آموزش کلمات و جملات در بخش های دیگر، در تمرین های بخش Listening شما تنها با گوش دادن به صدای گوینده و بدون مشاهده متن، تصویر مناسب با صوت خوانده شده را انتخاب می کنید.

در بخش های نیز چند جمله مختلف برای شا خوانده می شود و تصاویذی نیز نمایش داده می شوند، پازلی از صوت و تصویر مقابل شماست، در محیطی جذاب به سادگی از این مرحله عبور خواهید کرد. دقت داشته باشید که در هر مرحله امکان تکرار صوت ها وجود خواهد داشت و شما می توانید صوت ها را دوباره بشنوید.

توجه داشته باشید که این بخش علاوه بر تقویت مهارت شنیداری، نکات گرامری را نیز مرور می کند.که میتوان با یک تیر دو هدف را زد، البته این چنین نیست که در این آموزش برای گرامر محتوای در نظر گرفته نشده باشد بلکه شما در ادامه با آموزش های تخصصی گرامر هم آشنایی پیدا خواهید کرد.

در رزتا استون برای هر مهارت مراحل گوناگونی در نظر گرفته شده که همگی بر اساس یک کاربری بسیار هوشمندانه به زبان آموز ارائه می شوند و همین امر باعث می شود که بتوان با دلایل محکم گفت کاملترین نرم افزار اموزش زبان در دنیا را در اختیار خواهید داشت.

خواندن reading

در کنار یادگیری سایر مهارت های زبان توانایی خواندن کلمات و عبارات نیز بسیار حائز اهمیت است. شما در این بخش می آموزید که کلمات و عبارات را بخوانید، مفهوم درست را درک نموده و تصویر مناسب را انتخاب کنید. در این بخش علاوه بر تقویت مهارت خواندن، می اموزید که به راحتی صحبت کنید. شما یک نرم افزار همه جانبه و مفید در احتیار دارید از آموزش با رزتا استون لذت ببرید.

دقت داشته باشید اهمیت خواندن تا حدی است که میتوان ان را با مکالمه و صحبت کردن در یک حد دانست، مثلا در یک خیابان برای خواندن تابلوهای راهنما و یا در یک کافی شاپ و یا رستوران برای مطالعه منو باید بتوانید بخوانید، در همه جا نمیتوانید با صحبت کردن ارتباط برقرار کند و در موارد زیادی لازم دارید که نوشته ها را بخوانید. بسیاری از تولید کنندگان چون این امکان را در محصولات خود دارند آن ا بی اهمیت جلوه می دهند!!

خواندن reading

در این بخش شما درست نوشتن را از پایه می آموزید، در دروس ابتدایی لغات را می آموزید و مینویسید و با پیشرفت و ادامه آموزش، نوشتن جملات و عبارات را یاد می گیرید.

در بخش هایی نیز با دیدن تصاویر و مثال ها، جمله مناسب با هر تصویر را خودان و با تکیه بر آموخته هایتان می نویسید و خطاهای احتمالی خود را مشاهده و تصحیح می نمائید.

شاید تعجب کنید که چگونه بدون این که کلاس درس وجود داشته باشدو معلمی برای شما اشکالاتتان را تصحیح کند می توانید املای درست را یاد بگیرید، این همان تکنیک های ناب ومنحصر به فردی است که در رزتا استون طراحی شده و با استفاده از هوش مصنوعی برای کاربران هدف گذاری شده است.

گرامر Grammar

بدون شک دانستن گرامر درست، به شما کمک می کند که بدون اشتباه صحبت کنید. رزتا استون نرم افزاری هست که نکات گرامری را به طور پیچیده به شما آموزش نمی دهد. بلکه شما در اثر تکرار، تمرین و شنیدن، بر گرامر تسلط پیدا می کنید.

با قواعد ابتدایی شروع کرده و طبق تصویر، گزینه صحیح را انتخاب میکنید. در مراحل پیشرفته تر با چالش های دشوارتری روبرو هستید. در این بخش گاهی آموخته های شما از طریق سوالات چند گزینهای آزموده می شوند. نگران نباشید!

بر خلاف بسیاری از مجموعه های مشابه که یا کلا گرامر را توضیح نمی دهند و یا گرامر را به صورت سنگین و ثقیل بیان می کنند به نحوی که زبان آموز فکر می کند سخت ترین قسمت آموزش زبان خارجی گرام آن است!!

تمامی این مراحل گام به گام پیش میروند و شما راهنمایی های لازم را دریافت می کنید. با روش رزتا استون برای صحبت کردن، به زبان مادری خود رجوع نمی کنید که این امر به شما کمک می کند زبان جدیدتان را به راحتی بیاموزید.

با رزتا استون گرامر را ساده و روان و در زمان کوتاه بیاموزید

واژگان Vovabulary

دایره لغوی قوی همواره مورد توجه زبان آموزان بوده است. بسیاری از زبان آموزان با اینکه نکات گرامری و اصول دیگر زبان را می دانند، نمی توانند به راحتی صحبت کنند، چرا که دایره لغوی ضعیفی دارند.دقت کرده اید بسیاری از افراد برای صحبت کردن مکس می کنند و قبلاز ادای جملات فکر میکنند؟ این افراد عموما مشکل دایره لغوی پایین دارند و برای هر منظوری فقط یک لغت حفظ کرده اند که باید فکر کنند تا به خاطرشان بیاید.

با روش رزتا استون شما لغات را به کمک تصاویر فرا می گیرید و آنها را در جملات و بخش های مختلف آموزشی تکرار می کنید که این امر در به خاطر سپردن آنها بسیار اهمیت دارد.

از طرفی اگر نتوانید لغات گسترده ای را در ذهن خود داشته باشید در مکالمات به سختی میتوانید صحبت کنید پس رزتا استون به شما کمک می کند تا تعداد لغات بیشتری را از یک خانواده و مترادف دیگر کلمات بیاموزید.

تلفظ صحیح Pronunciation

تلفظ صحیح تنها در اثر شنیدن صدای گویندگان بومی و تمرین میس می شود. نرم افزار رزتا استون به شما این امکان را می دهد که تلفظ صحیح را بشنوید و بخش به بخش آن را تکرار کنید.

شما میتوانید با تنظیم حساسیت در تشخیص گفتار، کلمات و عبارات را هرچه نزدیک تر به تلفظ گویندگان بیان کنید. امکان بازخوانی کلمات و عبارات ارائه شده، در درستی تلفظ شما بسیار موثر است.

ساخت مکالمات کاربردی Milestone

حال که آموزش شما در تمامی بخش ها به اتمام رسیده است، باید آنها را در کنار هم قرار دهید. در انتهای هر بخش گزینه ای به نام Milestone وجوددارد که با انتخاب آن می توانید آموخته ای خود را بصورت یک مکالمه کاربردی بیازمایید.

تصاویری در قالب داستانی کوتاه برای شما نمایش داده می شوند و شما بر اساس این تصاویر در مکالمه شکرت می کنید. در صورت نداشتن پاسخ صحیح ، نرم افزار بخش به بخش شمارا راهنمایی می کند.

این بخش اوج تونایی و تفاوت رزتا استون با سایر نرم افزارهای موجود را نشان می دهد، یک آزمون جامع و مهیج با چالش هایی زیبا و بسیار آموزنده بهنحوی که زبان اموز همراه از اشتباهات خود لذت میبرد و به هیچ عنوان احساس نا امیدی نمی کند و تلاش می کند تا بهترین ارائه را داشته باشد و بهترین نتیجه را بگیرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟