کارمندان گوگل همچنان برای کرونا دورکارند؟

به نظر می‌رسد گوگل که نمونه‌ای از مفهوم دور کاری (دفتر آزاد) است، اکنون در تلاش است تا بداند که چگونه ایده آل‌های طراحی خود را دست نخورده حفظ کند و در عین حال حداقل احساس امنیت را به کارمندان خود ارائه دهد. ظاهراً این اقدامات ممکن است شامل تعدادی مفاهیم جالب مانند دیوار‌های بادی باشد.

با این اقدامات نسبتاً پیچیده، ممکن است برخی از مردم این سوال را داشته باشند که آیا ما باید کل مفهوم دورکاری را کنار بگذاریم و به سمت یک طرح قدیمی‌تر (برنامه دفاتر جداگانه و اتاقک‌های دیوار بلند) برویم. راستش را بخواهید، ایده بدی به نظر نمی‌رسد.

گوگل به فکر بازگشت کارمندان به اداره

گوگل که یک بار نحوه رفتار با کارمندان خود را دوباره تعریف کرد، در تلاش است تا دوباره این کار را انجام دهد. گوگل در حال ایجاد یک محل کار است تا پس از همه گیری کرونا ، کارکنانی که از سال گذشته به کار در خانه عادت کرده اند و دیگر نمی‌خواهند دائماً در دفتر کار باشند را در خود جای دهد.

ساختمان گوگل

تلاش گوگل برای حضور کارمندان در اداره

این شرکت کارمندان را تشویق خواهد کرد که هنگام بازگشت به دفتر کار (که احتمالاً در ماه سپتامبر باشد)، واکسینه شوند. در ابتدا ممکن است فضای داخلی ساختمان‌های گوگل چندان متفاوت به نظر نرسد، اما در آینده، گوگل طرح‌های اداری جدیدی را در میلیون‌ها فوت مربع فضا، (یا حدود ۱۰ درصد از فضای کار جهانی خود) آزمایش خواهد کرد.

گوگل به‌منظور تقسیم موقت میزهایی که در محیط باز قرار دارند سراغ «دیواره‌های رباتیک بادی» می‌رود که امکان حمل آن‌ها به جاهای مختلف وجود دارد. این دیواره‌ها مثل خانه‌های بادی، به‌راحتی باد می‌شوند. گوگل در پی استفاده از «کانال هوای بالاییِ مبتنی بر پارچه است که با زیپ متصل می‌شود» و آخر هر هفته می‌توان آن را بر اساس چیدمان مختلف صندلی‌ها جابه‌جا کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 684266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟