نشست‌های تعالی راهبران گام دوم تبلیغ با حضور گروه‌های هدف 12 گانه برگزار شد

به گزارش رکنا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی هشترود درخصوص گروه‌‎های هدف، تصریح کرد: گروه‌های هدف شامل اساتید و طلاب شاخص حوزه‌های علمیه، اساتید و مسئولان دانشگاهی و مؤسسات علمی پژوهشی، تشکل‌ها و فعالان دانشجویی، ائمه جمعه و جماعات و مبلغان موفق، روحانیان مستقر و امامان محله و روستا، فعالان‌ هیئت موفق استان (مداحان، سخنرانان و مسئولان هیئات) بودند.

حجت‌الاسلام یعقوب اباذری افزود: فعالان فرهنگی مجموعه‌ها، تشکل‌ها و مؤسسات و کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی، سیاسی، جهادی و محرومیت‌زدایی و سلامت، فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی، اصحاب هنر (شاخه‌های هفتگانه هنر)، معلمان و فعالان تربیتی و قرآنی، مشاهیر و معتمدان شهر (ورزشکار و بزرگ قبیله و ...) و فعالان جهاد اقتصادی و تولید و دانش‌بنیان شهرستان بروجن نیز از دیگر گروه‌های دعوت شده به این نشست‌ها بودند.

حجت‌الاسلام اباذری گفت: پیچیدگی و حساسیت ارتباط با گروه‌های مردمی و عدم توجه به ظرفیت‌ها در تعاملات، مانند ایجاد توقع کاذب و عدم پاسخ مناسب سازمان به این توقع‌ها می‌تواند از عوامل مهم سرخوردگی در ارتباط و در موارد حادتر، از موجبات تضاد و تعارض و حاشیه‌سازی‌ها در این تعاملات باشد.

وی افزود: نشست‌های تعالی راهبران گام دوم تبلیغ با جمع‌بندی نظرات، منجر به ایجاد حلقه های فکری و عملیاتی موثر جهت انجام بهینه مأموریت‌های ادارات شهرستانی و تقویت توان رئیس اداره شهرستان و حل مسائل زیست‌بوم فرهنگی شهرستان خواهد بود تا از این طریق مدیران شهرستان ها بتوانند رسالت سازمانی خود را عملیاتی‌تر کرده و در سطح ملی نیز بتوانند به تبادل تجربه و هم‌افزایی موثر دست یابند.

یادآور می‌شود، در این نشست‌ها مسائل و مشکلات شهرستان توسط نخبگان مطرح و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 591099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟