به گزارش رکنا، همانطور که در حال گذراندن ماه فوریه هستیم روز به روز از شروع فصل جدیدی در تولید گوشی‌های هوشمند هیجان‌زده‌تر می‌شویم. اولین پرچمداران سال ۲۰۲۰ خود را برای معرفی رسمی آماده می‌کنند. جالب است که این دستگاه‌ها بدون این که توسط کاربران دیده شوند توانسته‌اند توجه بسیاری را به خود جلب کنند و از این طریق وارد فهرست پرطرفدارترین‌های هفته ما شوند.

شرکتی که توانسته در بین پرطرفدارترین‌های هفته نیز بهترین عملکرد را داشته باشد برند Poco است. این شرکت با گوشی X2 خود توانست دل بسیاری از کاربران را به دست بیاورد و اکنون در جایگاه اول فهرست این هفته ما نشسته است. این دستگاه تنها چند روز تا معرفی رسمی فاصله دارد و امید داریم پس از این اتفاق طرفداران خود را راضی نگه دارد.

دو گوشی دیگر که برای کامل کردن سه‌ گوشی برتر به X2 کمک کرده‌اند گلکسی A51 و ردمی نوت ۸ پرو هستند. اکنون گوشی سامسونگ در قفسه‌های بازار برای خرید وجود دارد. این گوشی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های سامسونگ دانست.

در جایگاه چهارم ما گوشی دیگری از شیائومی با نام می ۱۰ پرو 5G را داریم. این دستگاه یک پرچمدار دیگر است که این ماه از راه خواهد رسید. پس از این گوشی دو دستگاه دیگر دیده می‌شوند که در مقام‌های پنجم و ششم قرار دارند. گوشی ردمی نوت 8 شیائومی و گلکسی S20 اولترا 5G در این جایگاه‌ها قرار دارند.

برادر بزرگتر A51، گلکسی A71 دو پله سقوط کرده و به جایگاه هفتم رسیده است. پس از آن نیز گوشی منعطف بعدی سامسونگ یعنی گلکسی Z Flip قرار دارد.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند

دیدن این گوشی‌ها در فهرست پرطرفدارترین‌های هفته برای بعضی از دستگاه‌ها مسئله خوبی نیست زیرا جایگاه خود را از دست داده‌اند.

ما این هفته با گوشی‌های Oppo F15، سامسونگ گلکسی S20، شیائومی ‌می‌نوت ۱۰ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس خداحافظی کرده‌ایم. البته به نظر ما همه این گوشی‌ها پتانسیل برگشت به فهرست پرطرفدارترین‌های هفته را دارند و دیر یا زود این اتفاق رخ می‌دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۴ بهمن)۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۴ بهمن)

کدخبر: 540716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟