به گزارش رکنا، چندی وقتی است که ویروس کرونا در کشور چین شیوع پیدا کرده و این ویروس خطرناک در حال گسترش به کشورهای دیگر جهان است. شیوع این ویروس در جهان نه تنها مردم جهان را درگیر خود کرده است بلکه بسیاری از سازندگان گوشی‌های هوشمند و یا لوازم جانبی گوشی‌ها که در چین فعالیت داشتند مجبور به تعطیل کردن کار خود و خروج از این کشور شده‌اند. از شرکت‌های بزرگ حاضر در چین که کارخانه خود را تعطیل و به کارکنانش دستور خروج از این کشور را داد، می‌توان به شرکت ال‌جی اشاره کرد.

اما به تازگی یکی از خرده فروشی‌های اینترنتی که به فروش لوازم جانبی و سایر قطعات لازم برای گوشی‌های هوشمند مشغول است اعلام کرد بسیاری از مارک‌های بزرگ تولید کننده لوازم جانبی به او اعلام کرده‌اند که برای جلوگیری از شیوع کرونا قصدد دارند از چین خارچ شوند و به این ترتیب تولید لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند متوقف خواهد شد.

احتمال تاخیر در عرضه محصولات جانبی گوشی Galaxy S20

یکی از گوشی‌هایی که سامسونگ قصد دارد در مراسم آینده خود آن را معرفی کند و قطعا از آن استقبال بسیار خوبی خواهد شد، گوشی Galaxy S20 است. پس از معرفی این گوشی و عرضه آن در بازار کاربران باید صرفا لوازم جانبی تولید شده توسط سامسونگ را خریداری کنند که غالبا قیمتی بسیار بالاتر از محصولات از تولید شده در چین خواهند داشت و همین موضوع باعث می‌شود فروش گوشی Galaxy S20 تحت تاثیر قرار گیرد.

یکی از شرکت‌هایی که محصولات جانبی را در بازار عرضه می‌کند نیز به تازگی اعلام کرده است که تولیدات ساخته شده از این شرکت که قرار بود در ماه فوریه وارد بازار شود تا ماه مارس به تاخیر افتاده است و احتمال دارد محصولات این شرکت حتی یک هفته بیشتر از ماه مارس به تاخیر بیوفتد. با این حال باید منتظر بود و دید که آیا شرکت‌های سازنده محصولات جانبی به طور جدی قصد خروج از چین را دارند یا آن‌ها از این تصمیم خود منصرف خواهند شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟