به گزارش رکنا، از آنجایی که پیدا کردن مسکن ارزان برای اجاره در پایتخت آلمان بسیار دشوار است، به محض پیدا شدن چنین موردی، مردم برای دیدن آن صف می‌کشند. صفی که در ویدئو منتشر شده در این خبر مشاهده خواهید کرد، صف گوشت یا شیر نیست بلکه صفی برای اجاره خانه است.

روز گذشته در یکی از اپلیکیشن‌های اجاره منزل در برلین پایتخت آلمان، خانه‌ای ۵۴ متری با دو اتاق و یک بالکن آگهی شد و روز بعد ۱۷۴۹ متقاضی برای دیدن و اجاره این مکان صف کشیدند.

جالب است در این آگهی شرایط خاصی از خانه نوشته نشده بود و تنها به اجاره ماهیانه آن که ۵۵۰ یورو برابر با ۶۱۰ دلار است اشاره شده است. البته مردم آلمان با دیدن این تصاویر شگفت‌زده نشدند، چون این تعداد متقاضی با چنین شرایطی در برلین چیز عجیبی نیست، اما انتشار این تصاویر در شبکه مجازی یوتیوب کاربران زیادی را شگفت‌زده کرد.

این صحنه بیشتر شبیه به یک گردهمایی محلی است. کارمندان املاک سعی کردند تا از میان متقاضیان غربالگیری کنند و تنها تعدادی را برای دیدن دعوت کنند که این تعداد به بیش از ۱۷۰۰ نفر رسید. آنها مجبور بودند به گروه‌های ۲۰ نفره تقسیم شوند و تنها در مدت زمانی کوتاه این آپارتمان را مشاهده کنند.

بسیاری از مردم مشاهده این آپارتمان را فاجعه توصیف کردند، این در حالی است که عده‌ای نیز این صحنه را نشان‌دهنده تصویری واقعی از مشکل مسکن در برلین دانستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 524689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟