با اندازه گیر زور بازو 40 دلاری دستان تان را تقویت کنید

اگر نمی دانید دستتان چقدر قوت دارد، می توانید با استفاده از یک توپ هوشمند کوچک و یک برنامه تلفن همراه از این موضوع مطلع شوید.

به گزارش نیواطلس، اطلاع از توانایی های دست برای انجام وظایف روزانه و همین طور برنامه ریزی برای انجام تمرینات ورزشی به خصوص توسط ورزشکاران حرفه ای مهم است.

توپ فشاری هوشمند که Squegg نام دارد، به افراد کمک می کند تا از میزان توانمندی دستشان آگاه شوند. این توپ از لاستیک سیلیکونی نرم تولید شده و در دورن آن حسگرهایی فشارسنج برای اندازه گیری شدت و تعداد فشرده شدن توپ نصب شده اند.

یک سیستم بلوتوث نیز برای تبادل داده میان توپ و گوشی در نظر گرفته شده است. اپلیکیشن این سیستم که با گوشی های اندرویدی و iOS سازگاری دارد می تواند داده های جمع آوری شده و به خصوص میزان نیروی وارده را بر حسب کیلوگرم یا پوند به کاربر نشان دهد.

مهم ترین مزیت این سیستم امکان ردگیری فرایند افزایش یا کاهش قدرت بدن در گذر زمان است و بر این اساس می توانید برای افزایش یا کاهش تمرینات ورزشی برنامه ریزی کنید.

Squegg یک توپ ضدآب است که تنها ۶۶ گرم وزن دارد و بعد از شارژ شدن باتری لیتیومی آن به مدت دو ساعت برای ۸۰ ساعت استفاده کاربرد خواهد داشت. قرار است این محصول در آینده نزدیک به قیمت ۴۰دلار به بازار بیاید.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 451608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟