پرتره هایی با موی مشتریان آرایشگاه+تصاویر

 

آرایشگر

این نقاشی ها طراحی بی نظیر و فوق العاده ای دارد که توسط یک آرایشگر خلاق به طور بسیار عالی طراحی شده است.

خلاقیت و هنرمندی آرایشگر چینی با موهای مشتریانش

آن ها در واقع نقاشی هستند ولی نه نقاشی معمولی بلکه نقاشی های مویی و آن ها توسط یک هنرمند Artist نه هنرمند رشته نقاشی بلکه یک آرایشگر ماهر ساخته شده اند."آلن چن" که به عنوان یک آرایشگر در سالن تخصصی مو در " چانگوان" چین کار می کند، اخیرا در کشور خود به یکی از شخصیت های مشهور در فضای مجازی تبدیل شده است و این شهرت به دلیل نقاشی هایی است که در این بخش جالب نمناک مشاهده می کنید.

"آلن " در مورد کارش به شبکه بی اس گفته که او معمولا با جستجوی آنلاین، ایده این خلاقیت را آغاز کرده و پس از آن که یک تصویر را پیدا کرد که ارزش خلق دوباره را داشت دست به کار شد و کیسه ای پر از قطعات کوچک مو باقی مانده از مشتریان خود جمع کرده و کارش را شروع کرد ؛ او که آن ها را روی بوم محبوب خود، کف سالن موهایش پهن کند ابتدا با تشریح طرح ها و سپس با پر کردن آن ها ادامه می دهد، طی این روند مقدار موی مورد نیاز برای طرح خود را تنظیم می کند تا سایه و توهم عمق را ایجاد کند که برای تمام این مراحل از دست هایش به عنوان ابزار اصلی استفاده می کند.

آخرین شاهکار او، نمایش داستان عاشقانه سه پادشاهی لیو Bei، گوان یو و ژانگ فی به طور انبوه در Weibo، و ویدیوهایی است از این آرایشگر جوان به دقت در مرتب کردن مو برای ایجاد سه شخصیت به اشتراک گذاشته شده است.

نقاشی هایی که با مو توسط آرایشگر خلاق طراحی شده است

اثر سه نقاشی سه پادشاه که به عقیده ی خودش یکی از پیچیده ترین کارهای او بود 6 ساعت زمان برد ولی دیگر تابلوهایش چیزی در حدود 2 الی 4 ساعت وقت نیاز داشتند تا تبدیل به یک اثر هنری شود. "آلن" که در مورد نحوه شروع کارش با نقاشی مو صحبت می کرد، گفت که او فقط به دنبال راه هایی برای بیان خلاقیت خود بوده و از هنر Art نقاشی ماسه ای الهام گرفته است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟