شگفت انگیزترین کلبه جنگلی+عکس

کلبه کوچک و مدرن ساخته BIG

زندگی در شهرهای بزرگ همانند مزیت هایی فراوانی که دارد، مضراتی نیز به همراه خود دارد و امروزه شاهد مضرات آن از نزدیک هستیم. از مهم ترین مضرات و آسیب هایی که ممکن است زندگی در شهرهای بزرگ به ما وارد سازند، مبتلا ساختن هر فرد به بیماری های تنفسی است و علت آن نیز آلوده بودن شهرها در طی وجود کارخانه ها و سایل نقلیه فراوان می باشد.

از این رو افراد شهر نشین بیشتر سعی می کنند تا در هر فرصت کوتاه به مناطق سرسبز مسافرت نمایند تا به میزانی بتوانند از آلودگی و مشغله ای کاری رهایی یابند.

کلبه A45 یا به عبارتی " The A45 cabin " یک کلبه منحصر بفرد و زیبا که دارای طراحی بسیار خاص و مشبک مثلثی است، اخیرا توسط BIG معرفی شد و توانست با استقبال فراوانی روبرو شود.

پس از سفارش دادن این کلبه، باید به مدت 4 الی 6 ماه صبر کنید تا این خانه مدرن و بروز برای شما ارسال شود تا بتوانید اوقات خوب و خوشی را در آن تجربه نمایید. از مهم ترین ویژگی های این کلبه می توان به مساحت 17 متر مربعی، حمام، گاز، قفسه، بخاری هیزمی،چراغ های LED، تخت، میز غذاخوری و... اشاره نمود که تمامی این ابزارها و وسایل باعث منحصر بفرد شدن آن شده اند.

بی شک خوابیدن در چنین کلبه ای می تواند افکار منفی و ناخوشایند را از هر از ما دور و جدا سازند و باعث آرامش روحی و روانی ما شوند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟