فرعون از لامپ استفاده می کرد!/کشف عجیب دوران باستان+سند

نظریه پردازان ادعا می کنند که هیروگلیف باستانی نشان می دهد که 4000 سال پیش در مصر باستان "لامپ های روشن" داشتند.برخی حتی بر این باورند که عدم وجود دوده درون اهرام و معابد، گواه بیشتری است که هیچ وقت آتش سنتی روشن نشده است.

نقاشی اهرام مصر

تئوری های عجیب آن ها، حکاکی های دیواری 4000 ساله درون معبد دندرا هستند که می گوید "نشان داده شده" مصری ها از چیزی که مانند برق بوده، استفاده می کردند". برخی ها حتی می گویند که استفاده از منبع قدرت مدرن - "به وسیله مسافران زمان و یا بیگانگان" - دلیل این است که چرا هنرمندان قادر بودند که هیروگلیف را در مکان اول تولید کنند.

به گفته نظریه پردازان ، اگرچه مشعل های شعله مناسبی در آنجا وجود دارد، اما آن مکان ها نیازی به جایی دارند که دود از آنجا بیرون برود و افراد خفه نشوند. بسیاری از فضاها در اهرام و دیگر ساختمان های باستانی دهانه های بازشویی را ندارند، به طوری که کشیدن خط هیروگلیف در آنجا باید با یک منبع نور متفاوت که دیوارها را روشن می کند، کشیده شود.

برخی افراد معتقدند که مسافرانی از ممکن است از آینده به آن زمان سفر کرده باشند و اسرار برق را به آنها داده باشند با این حال، حتی یک نظریه کاملاً پذیرفته شده در محافل شبه علمی این است که موجودات فضایی پیشرفته فن آوری خود را با انسان های نسبتا ابتدایی به اشتراک گذاشتند.

کشف نقاشی اهرام مصر که همه را شوکه کرد

نظریه پردازان ادعا می کنند که شی ای رسم شده در معبد که تصاویرش را در این بخش از سرگرمی Hobby نمناک مشاهده می کنید، یک لامپ حبابی عظیم است، زیرا شفاف، سه بعدی است، یک سیم دارد و به چیزی که به نظر می رسد یک باتری است، وصل شده است ، و بازسازی بعدی ثابت کرد که این ابزار حکاکی شده، قابلیت ایجاد برق را دارد.

"چگونه بیش از 4000 سال پیش برق می توانسته وجود داشته باشد؟"

او اضافه کرد که درون معبد دندارا:"برخی از نقاشی های مرموز بر روی دیوار وجود دارد، شکل هایی که به طور غیر طبیعی به استفاده از برق در مصر اشاره می کنند."به طور شگفت انگیز، دانشمندان شواهد واقعی پیدا کرده اند که مردم باستان ممکن است برق را تست کرده باشند. در سال 1936 یک کوزه گل کشف شد که نشان می داد اولین باتری ممکن است بیش از 2.000 سال پیش اختراع شده باشد.

ظرف سفالی حاوی صفحات مسی، آلیاژ قلع و یک میله آهنی بود. آن می تواند برای ایجاد یک جریان الکتریکی با پر کردن آن با محلول اسیدی مانند سرکه به کار رود. هیچ کس نمی داند این وسیله برای چه استفاده می شده است، اما این حقیقت که مردم ممکن است مدت ها قبل از هامفری دیوی در سال 1802 در مورد برق یاد گرفته باشند را روشن می سازد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 444626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟