میوه‌ای که خوردن آن به هنگام شب اعصاب را مختل می‌کند

به گزارش رکنا، غذایی که در شب می‌خوریم فقط سوخت بدن را تامین می‌کند و چیزی از آن جذب بدن نمی‌شود و برعکس غذایی که در روز مصرف می‌شود جذب بدن می‌شود، شب‌ها کارخانه سلول سازی متوقف می‌شود و به این دلیل است که نباتات (گیاهان) در شب رشد نمی‌کنند.

ترنج میوه‌ای است که اگر به جای غذای شب مصرف شود، از نظر فقدان مواد قندی نمی‌تواند جایگزین کالری و سوخت باشد و از نظر املاح دیگری که دارا است، باعث هیجان اعصاب، ضعف قوای مغزی و تشدید ضربان قلب Heart می‌شود، زیرا املاح وقتی بدون مواد قندی و نشاسته‌ای وارد بدن شوند (خصوصا ویتامین "ث" که در ترنج زیاد است) جذب بدن نمی‌شوند و رسوبات آن‌ها التهاباتی به وجود می‌آورد که جهش‌های ناگهانی و پریدن از خواب نتایج آن است.

جهش‌های ناگهانی و پریدن از خواب نظم اعصاب را بر هم می‌زند، بسا موجب سنگینی و درد گوش، سر درد بسیار و چپ شدن چشم می‌گردد و علتش آن است که اعصاب مربوطه به آن‌ها بدون آمادگی قبلی و هدف گیری به کار افتاده است.

تحریک اعصاب به این شکل عملکرد اعصاب را به هم میزند و مانند سنگی که به دیوار نزدیکی پرتاب کنند عکس العمل آن‌ها را در پی خواهد داشت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 444179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟