عکس‌های محصول جدید آئودی منتشر شد + تصاویر

به گزارش رکنا، آئودی به تازگی چند تصویر از محصول جدید خود که یک کانسپت تمام الکتریکی به نام GT-Concept e-tron است را منتشر کرد.

شما ممکن است به یاد داشته باشید که سازنده خودرو، مدل پیش ساخته این محصول را در یک مدل استتار شده مشابه در اوایل سال جاری قبل از رونمایی عمومی، معرفی کرده است. پس داستان آئودی و مخفی کاری EV چیست؟ خوب، ما اعتقاد داریم که این فقط یک "بهانه" است که به سازنده خودرو اجازه می‌دهد تا بتواند محصول خود را بیشتر در اخبار به نمایش بگذارد. در واقع نشان ندادن محصول به طور کامل یک نوع تبلیغ است.

علاوه بر عکس‌های جدیدی که به وضوح یک خودروی الکتریکی A7 Sportback را نشان می‌دهند، آئودی هیچ اطلاعات دیگری به ما نمی‌دهد. در حال حاضر، تمام خودروسازان می‌گویند که این محصول که e-tron GT Concept نامیده می‌شود یک ماشین اسپرت کاملا الکتریکی است که نمایش دهنده آینده آئودی است. "

کانسپت e-tron GT به طور کامل در نمایشگاه LA Auto در ساعت 1:05 دقیقه رونمایی شده است.

رقیب Tesla Model S به یک بار شارژ شدن 248 مایل (400 کیلومتر) حرکت می‌کند. این خودرو باید عملکرد مشابه به Taycan را داشته باشد، در نتیجه باید برای سرعت 0-100 کیلومتر (0-62 مایل در ساعت) به زمانی کمتر از 4 ثانیه نیاز داشته باشد.

دو موتور الکتریکی Porsche Taycan یک خروجی ترکیبی است که بیش از 440 کیلو وات (600 اسب بخار) قدرت تولید می‌کند. Porsche's EV همچنین دارای اولین سیستم باتری 800 ولتی است که امکان شارژ تا 350 کیلو وات را فراهم می‌کند. در نتیجه، شارژ سریع چهار دقیقه‌ای محدوده را با 62 مایل (100 کیلومتر) افزایش می‌دهد. در ادامه چند تصویر از این خودرو را مشاهده می‌کنید:اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 آئودی _ ماشین _ new

 آئودی _ ماشین _ new

کدخبر: 440914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟