لوکس ترین توالت دولتی  +عکس

توالت

سرویس بهداشتی که در ادامه مشاهده می کنید از زیباترین توالت ها در جهان است که در نروژ قرار دارد.

نروژ بخاطر زیبایی منحصر به فرد طبیعت اش مشهور است و البته تکنیک های مدرن معماری و حفاظت، توریست های این کشور را افزایش می دهد، بنابراین تنها رانندگی در امتداد بزرگراه های نروژ تجربه ای دل انگیز است. علاوه بر زیبایی طبیعی، مسیر مناظر نروژ دارای زیباترین سرویس های بهداشتی در جهان است.

مسیر مناظر نروژ به این دلیل معروف است. مناطق دیگر آن منظره ای باور نکردنی از کوه های اطراف،آبدره و دریا ارائه می دهند. این مسیری محبوب برای توریست ها است، چرا که ممکن است منظره چراغ های شمال را نیز ببینند.

برخلاف زیبایی آن، این نقطه به تازگی تمام توجه هات را به طور شگفت انگیز جلب کرده است:توالت دولتی.

دولت نروژ تصمیم گرفته است که زیبایی طبیعی بزرگراه های خود را با ساختن سازه های منحصر به فرد و مدرن در امتداد جاده افزایش دهد. یکی از ایستگاه ها Helgelandskysten در منطقه ، نمایی عالی از دریا و کوه ها را ارائه می دهد.

همچنین نیمکت ها و پله های مرمری است که مستقیما به دریا منتهی می شود.

همان طور که شب پیش می آید، دستشویی از داخل با نور گرم روشن می شود. به نظر می رسد که دیدگاه حاصل واقعا واقعی است و هر بازدیدکننده، که از کنار آن عبور می کند، مشتاق است که لحظه را ثبت کند.

مناطق استراحت بسیار بیشتر از مناظر زیبا و معماری است:همچنین پس زمینه تاریخی شگفت انگیز نیز دارد.

درست کنار نقطه توقفUreddplassen ، بنای یادبود برای زیردریایی های نیروی دریایی سلطنتی نروژ وجود دارد. زیردریایی در طول جنگ جهانی دوم توسط ارتش نروژ مورد استفاده قرار گرفت. پس از آن، 42 سرباز شجاع جانشان را از دست دادند، زیرا زیردریایی در طول نبرد غرق شد. نام Ureddبه معنای "بی باک" در نروژ است که تنها بنای یادبود را به یاد ماندنی می کند.

به طور کلی، منطقه استراحتUredd ثابت می کند که وقتی درست انجام شود، معماری مدرن می تواند زیبایی و ارزش زیادی به زیبایی طبیعت بیفزاید. نروژ یکی از بهترین مناطق جهان برای لذت بردن از این ترکیب منحصر به فرد است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439196 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟