مردی که در تفریحگاه دیزنی ورلد، نوشته هایی در حمایت از دونالد ترامپ Trump به نمایش گذاشته بود به دلیل نقض مکرر قوانین دیگر اجازه ورود به تمام املاک والت دیزنی ورلد را ندارد.

آن شخص که دان چینی نام دارد در ماه سپتامبر با آوردن پرچم ترامپ در قلمرو جادویی دیزنی، قوانین را زیر پا گذاشته بود. او هفته گذشته دوباره به دیزنی ورلد برگشت.

دان چینی هفته گذشته بنری با عنوان «ترامپ ۲۰۲۰» در اسپلش مانتین (از مکان های تفریحی دیزنی ورلد) و تابلوی «آمریکا را بزرگ نگه دار» در سفر به اورست (یکی دیگر از مکان های تفریحی دیزنی ورلد) نشان داده بود. این اقدام او موجب شد که به علت نقض مکرر قوانین دیگر اجازه ورود به تمام املاک والت دیزنی ورلد را نداشته باشد.

اما دان چینی به WFTV-TV گفت که می خواسته به قوانین پایبند باشد و فقط دوست داشته است مسئولان را آزمایش کند تا ببیند که آیا با برافراشتن پرچم مشکل دارند و یا با آنچه روی آن نوشته شده است.

2955645

یکی از سخنگویان دیزنی گفت که این اقدام دیزنی ربطی به محتوا یا یک موضوع سیاسی ندارد این عمل نتیجه پیروی نکردن از قوانین پارک به صورت مکرر است. قوانین دیزنی ورلد استفاده از هرگونه نماد، پرچم یا شعار را ممنوع کرده است.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 436302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟