ماجرای دریافت شهریه از دانشجویان دانشگاه تهران به کجا رسید؟

محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در خصوص اعتراضات دانشجویان این دانشگاه به شهریه دروس جبرانی گفت: در این زمینه یک کارگروهی تشکیل شده تا نرخ شهریه دریافت شده و همچنین عدم عدول از مصوبات را دقیقاً‌ بررسی کند.
وی ادامه داد: دریافت این شهریه مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران بوده است و مسئولین و مدیران این دانشگاه باید طبق مصوبه آن را عملی کنند.
نیلی افزود: هم‌اکنون کارگروهی برای بررسی جوانب مختلف این اعتراضات بررسی شده تا اعضای این کارگروه عدم عدول از مصوبات هیأت امنای دانشگاه تهران را بررسی کنند.
رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: برهمین اساس ممکن است برخی کلاس‌ها نباید برگزار می‌شده است و یا شهریه اعلامی فراتر از شهریه دریافتی از دانشجو و برخلاف مصوبات هیأت امنا بوده باشد.
وی بیان کرد: امیدواریم با بررسی‌های انجام شده توسط اعضای این کارگروه بسیاری از دغدغه‌های دانشجویان معترض مرتفع شود.
نیلی گفت: مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران مربوط به سال ۸۸ بوده و تاکنون هم اجرایی شده، اما متأسفانه تعدادی از دانشکده‌ها در زمان مشخص شهریه دروس جبرانی را به دانشجویان اعلام نکرده و این عدم اطلاع‌رسانی به موقع مشکل‌ساز و موجب شائبه شده است.
رئیس دانشگاه تهران یادآورشد: برخی دانشکده‌های دانشگاه تهران می‌توانستند برخی دروس جبرانی را برگزار نکرده و یا شهریه مازادی را دریافت نکنند، اما بهتر است تا زمان برگزاری نهایی این کارگروه ویژه کمی منتظر بمانیم.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟