مواظب جیب‌بر‌های این پنج شهر باشید

در حال حاضر بیشترین فصل سفر و جابجایی را سیر می کنیم و دوستداران سفر، کوله بار خود را برای گردش و تفریح در شهرهای سراسر جهان می بندند. اما در این میان گردشگران باید مراقب وسایل خود باشند چراکه در طول سفر ممکن است اموالشان مورد سرقت Stealing قرار گیرد.

در اینجا نام پنج مکانی را که سارقان حرفه ای را در کمین دارد و هنر Art ویژه آنها دزدی theft است به شما معرفی می کنیم که در صورت گذر از آن مکان‌ها دقت بیشتری به وسایلتان داشته باشید.

پاریس

8430834_357

دفتر گردشگری پاریس تخمین زد که در سال 2017 حدود 40 میلیون گردشگر به فرانسه سفر کرده بود که بیشتر آنها در فصل تابستان از موزه ها و تاتر بازدید کردند. انبوهی جمعیت باعث می شود که دزدان به راحتی جیب توریست ها و حتی کارکنان محل های گردشگری را بزنند. سال گذشته کارکنان برج ایفل برای یک روز اعتصاب کردند و محل گردشگری را بستند زیرا خواهان نیروی بیشتری از مقامات برای مبارزه با دزدان بودند.

رم

8430833_557

دو شهر رم و فلورانس نیز از جیب برها در امان نیست. در رم بیشتر وسایل داخل خودرو مورد سرقت قرار می گیرد. به خصوص اگر قصد رفتن به مکان های قدیمی این شهر چون تماشاخانه کولوسئوم و فواره تروی را دارید مواظب باشید که جیبتان مورد سرقت قرار نگیرد. اغلب زمانیکه برای سوار شدن وسیله حمل و نقل عمومی در صف ایستاده اید ممکن است غریبه ای حواس شما را پرت کند و بعد شما در احاطه چند نفر قرار بگیرد در آن لحظه مطمئن باشید که مورد سرقت قرار گرفته اید.

بارسلونا

8430832_466

بارسلونا شهر بسیار زیبایی که برای دیدن بناهای تاریخی و مکان های توریستی آن باید از میان جنگل هایی عبور کنید که در آنجا سارقین در کمینند و بی رحمانه گردشگران را مورد سرقت قرار خواهند داد. این شهر پایتخت جیب بر های جهان نام دارد و مهارت فوق العاده ای در این کار دارند. بیشتر جیب بر های این شهر در خیابان طولانی لا رامبلاس فعالیت دارند و با توریست ها برخورد بسیار صمیمانه و مهمان نوازی دارند طوریکه آنها را شیفته خود و بعد هر چه که می خواهند از آن توریست دزدی می کنند.

پراگ

8430831_487

کیف قاپی یکی از شهرت های بین المللی این شهر است. مهم نیست که شما در کدام خیابان، مکان های توریستی و یا تاریخی قرار دارید؛ ممکن است هر لحظه و هر کجا ناگهان کیف خود را که توسط سارقان به سرقت رفته است را در هوا ببینید.

مادرید

8430830_713

چند سال پیش در مادرید یک گروه شناخته شده از دزدان وجود داشت که «قبیله بوسنی»نامیده می شد. این گروه شامل چهار زن بودند که توریست ها از دست سرقت های آنها آسایش نداشتند. اما آنها دارای مرز دزدی بودند و بیش از 400 یورو در یک زمان و مکان دزدی نمی کردند. در نهایت در سال 2014 بازداشت شدند و میزان دزدی در مادرید تا 40 درصد کاهش یافت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

هجوم زنان و مردان برهنه به خاطر تخفیف عجیب یک فروشگاه ! + تصاویر

فرار جوان لخت از دست 2 شرور در نیمه شب تهران + عکس لحظه فرار

نقشه 6 نفوذی برای بالا کشیدن پروژه 800 میلیارد تومانی در مشهد

تجاوز به پسر 15 ساله در بوفه مدرسه / او دانش آموزان زیادی را بی عفت کرده است +عکس

اقدام وحشتناک 2 شرورافغانی با مادر و دختر مشهدی/دست و پای ما را بستند+عکس

14 سالم بود که پسری بدون پدر به دنیا آوردم!

حکم عجیب دادگاه برای شرور معروف و شاخ اینستاگرام کرج

حبس ابد برای جوان شیطان صفت + عکس

جزئیات قتل در بازار سید اسماعیل/ فیلم و عکس قاتل فراری

دختر تهرانی 6 بار در ماه برای 200 هزار تومان عروس می شود!

شوهرم بی هوش بود که پسر جوان سراغ من آمدند! + ناگفته های وحشتناک لیلا

دوست صمیمی ام با زنم می خوابید / او نقشه کشید تا زنم را طلاق دهم + عکس

هنگام تجاوزبه پیر زن در اتاق خوابش از حال رفت /جوان قوی هیکل نیمه شب از بالکن وارد اتاقم شده بود

کدخبر: 404907 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟