وزرای اطلاعات، نفت و امور خارجه به مجلس می آیند

به گزارش رکنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی دارد.

قرار است حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات هفته آینده برای پاسخگویی به سوال علی مطهری نماینده تهران به همراه 50 نماینده دیگر(یک فقره سوال) و سوال جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و دو نماینده دیگر(یک فقره سوال) در مجلس شورای اسلامی حضور یابد.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت نیز هفته آینده برای پاسخگویی به سوالات نادر قاضی Judge پور نماینده ارومیه و علیرضا محجوب نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوال نصرالله پژمان فر نماینده مشهد به همراه 13 نماینده دیگر(یک فقره) و سئوال مجید ناصری نژاد نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات هفته آینده خود قرار است رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی را برای سال سوم مجلس دهم انتخاب کنند.

بررسی تقاضای عده ای از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون فضای مجازی، طرح صدور چک و لایحه مدیریت حوادث Accidents غیرمترقبه کشور نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

خانه ملتی ها در جلسات هفته آینده خود قرار است گزارش کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد تحقیق و تفحص از وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسوولان و مدیران ارشد و شناسایی خلاهای قانونی آن و گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد ریشه های قاچاق Contraband کالا و ارز را بررسی کنند.

بررسی لایحه حفاظت از خاک، لایحه اصلاح قانون Law مبارزه با تامین مالی تروریسم، طرح یک فوریتی اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان و طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی نیز در دستور کار هفته آینده نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خانه ملتی ها هفته آینده همچنین قرار است طرح یک فوریتی تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی و طرح یک فوریتی اصلاح برخی از مواد مربوط به تابعیت را بررسی کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه خواننده پاپ به دختر تهرانی در دربند + تصاویر و جزئیات دستگیری

زنی در دعوا بینی زنی دیگر را با دندان کند و خورد+ عکس

تجاوز ابوبکر بغدادی به مردان زندانی /  دختر امریکایی از تجاوز وحشیانه گفت

در پارتی شبانه گنده لات های مازندران چه گذشت؟! + جزییات

محمد حسین فنایی در زاهدان شهید شد + جزییات

وحشت از مرگ در 3 برج بلند کرج! / علت چیست؟! + عکس

سم مورچه برای رهایی از غر غر های زنانه + عکس

مجازات زندان برای مادری که دخترش را فروخت + عکس

آخرین خبر از زنان اسید سوخته اصفهان/ خبری از دستگیری اسیدپاش سریالی نیست

سلفی تلخ زن و شوهر لاکچری با جسد پسر 4 ماهه شان+عکس

تصویر لحظه کتک خوردن دزد هفت تیرکش بانک از مردم وام ندادند دزد شدم + گفتگو

تجاوز مهراب در خانه مجردی اش به زهرا! / من عاشق بودم اما..

 

کدخبر: 399106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟