جمشید مشایخی و پسرانش سام و نادر در بیمارستان+عکس

پسر جمشید مشایخی ضمن تشکر از تیم پزشکی این هنرمند Artist پیشکسوت در گفت‌وگویی بیان کرد: حال پدر بعد از این عمل جراحی که روز چهارشنبه (۲۰ تیرماه) انجام شد، خیلی بهتر است و دیروز توانست راه بروند و غذا بخورد. در نهایت عمل موفقیت آمیزی بود.

سام مشایخی ادامه داد: به گفته پزشک Doctor ایشان عمل خیلی خطرناکی بود و صفرایشان هم سنگ داشت بنابر این باید دو عمل جراحی انجام می‌شد. اما خوشبختانه عمل خوبی بود و شانس بزرگی که آوردیم این بود که بیماریشان، چسبندگی روده بود و انسداد روده نبود. در واقع از ابتدا هم مشکل چسبندگی روده بوده که در قالب زخم معده یا مشکلات گوارشی بروز پیدا کرده بود و اکنون شرایط معده‌شان خیلی بهتر است.

او همچنین گفت: پدر به احتمال بسیار زیاد تا آخر هفته در بیمارستان بستری خواهند بود، زیرا که عمل سنگینی بوده و نیاز به مراقب دارند.

وی در نهایت با اشاره به اینکه هنرمندان و مسئولین بسیاری در این مدت به عیادت استاد مشایخی آمده‌اند، بیان کرد: از سال گذشته پدر درگیر بیماری بوده و به دلایل گوناگون و در شرایط زمانی مختلف در بیمارستان بستری بود، اما متاسفانه کسی حالی از ایشان نمی‌پرسید، اما در این مدت افراد زیادی برای دیدن او آمده اند و این اتفاق دلگرم کننده‌ای است.

تا کنون هنرمندانی، چون علی نصیریان (بازیگر قدیمی و رئیس جشن خانه سینما)، علی دهکردی (رئیس هیات مدیره انجمن بازیگران سینما)، محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور)، سید مجتبی حسینی (معاون امور هنری)، شهرام کرمی (مدیر کل هنر‌های نمایشی)، اتابک نادری (مدیر امور استان‌های اداره کل هنر‌های نمایشی) و ... به عیادت این هنرمند رفته‌اند.

جمشید مشایخی از سال گذشته، چندین بار به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شده و دوران نقاهت طولانی را پشت سر گذاشته است.

او از ماندگارترین چهره‌های عرصه بازیگری و متولد ۶ آذر ۱۳۱۳ در تهران است. از سال ۱۳۳۶ با نمایش «وظیفه پزشک» فعالیت بازیگری‌اش را آغاز کرد و با فیلم کوتاه «جلد مار» در سال ۴۲ مقابل دوربین رفت، دو سال بعد با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما Cinema شد.

این هنرمند تا به امروز ایفاگر نقش‌های زیادی بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم‌های «گاو»، «قیصر»، «شازده احتجاب»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده۵۹» و مجموعه‌های «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» اشاره کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دستگیری زنی بخاطر در آغوش کشیدن خواننده مرد در کنسرت ! + عکس

شلاق زدن 15 دختر در ملاء عام بخاطر بی حیایی عجیب +تصویر

لباس زننده همسایه در محله شان خون به پا کرد! + جزییات

فجیع ترین سلفی جهان در صحنه ای هولناک + عکس

اعدامی در کار نیست /حکم ناظم منحرف دبیرستان پسرانه معین صادر شد

زن ثروتمند نمی دانست جوان پابرهنه پسر رها شده اوست! +عکس

خانم مجری ایرانی در انگلیس به شدت تحقیر شد+ عکس

این زن ریش داعشی دارد ! + عکس

این مرد 7دقیقه مُرد و بعد زنده شد + عکس

مریم لباس مردانه می پوشید تا خانواده اش گرسنه نخوابند! + جزییات و تصاویر

داماد حرف وقیحانه ای به مادرزنش زد! / او در مشهد کشته شد + عکس بازسازی قتل

سمیه شب تنها بود که پشت شیشه مرد غریبه را دید / پدرم بچه هایش را می فروخت!

خرابکاری پلیس‌ موتورسوار در مقابل چشمان آقای رییس جمهور+ تصاویر

کدخبر: 397856 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟