اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران/ توقیف ۲۴۷ دستگاه خودرو

به پزارش رکنا، سرهنگ"ارسلان خادمیان" فرمانده انتظامی گچساران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۴۱ نفر قاچاقچی، ۲۲ نفر معتاد و ۳ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۲۴۷ دستگاه انواع خودرو و ۱۳ دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۶۰ نفر به جرم سرقت و ۶۵ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۱۹۸ مورد حکم جلب اجرا و ۳۶ قبضه اسلحه گرم کشف و ضبط گردید.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و قوانین و مقررات ، از ۵۱ واحد صنفی بازدید که تعداد ۱۳واحد صنفی بدلیل عدم رعایت موازین قانونی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ شد.

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران در سال ۱۴۰۱ همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم و با مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟