توضیح آموزش و پرورش استان کرمان از ابتلای معلمان یک مدرسه به کرونا

سلامت / به گزارش رکنا، "مهران باهری" در تشریح این خبر گفت: به محض اعلام علائم اولیه کرونا ویروس توسط این همکاران به مدیر مدرسه در دومین روز از بازگشایی مدارس کلاس های درس متعلق به این سه خانم معلم تعطیل شده و دانش آموزان نیز در قرنطینه خانگی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت جسمانی دانش آموزان و همکاران فرهنگی خط قرمز آموزش و پرورش استان کرمان است اظهارکرد: با توجه به پیگیری آموزش از طریق ۴ روش حضوری، مجازی، مدرسه تلویزیونی و بسته های آموزشی یادگیری محور هیچ اجباری مبنی بر حضور دانش آموزان در مدارس نیست.

باهری گفت: هر سه هفته یکبار از مراکز بهداشت در شهرستان ها و مناطق استان گزارشی از وضعیت سلامت دریافت می‌کنیم و طبق گزارش‌های دریافتی تصمیم‌گیری می‌کنیم که فعالیت مدارس به چه صورت ادامه پیدا کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اولیا و دانش آموزان در صورتی عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در مدارس مشاهده کردند از طریق سامانه ارزیابی عملکرد به نشانی اینترنتی http://shekayat.medu.ir می‌توانند به ما اطلاع رسانی کنند تا بررسی‌های لازم انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 606588 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟