کرونا در کرمانشاه دوباره رکورد زد

به گزارش رکنا، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : متاسفانه هر روز رکورد‌های تازه‌ای از کرونا در استان به ثبت می‌رسد و دیروز (جمعه) هم متاسفانه شاهد این رکوردزنی در حوزه مرگ و میر بیماران کرونایی بودیم.

او گفت : در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر دیگر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و با این تعداد شمار جانباختگان کرونا در استان به ۱۰۵۳ نفر رسیده است.

این مسئول تصریح کرد: نگاهی به آمار فوت ۱۹ نفر در یک روز نشان می‌دهد که در روز گذشته تقریبا در هر یک ساعت و ۱۵ دقیقه، یک نفر در کرمانشاه قربانی کرونا شده است.

محمدی با اشاره به بستری شدن ۱۷۱ نفر در شبانه روز گذشته گفت: با بستری شدن این تعداد هم اکنون ۱۲۱۱ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند.

این مسئول ادامه داد: از این تعداد ۱۷۳ نفر در بخش ویژه بستری بوده که حال ۵۱ نفر آن‌ها وخیم است.

او افزود: در حال حاضر بیشترین بستری در شهرستان‌های استان با ۶۸ مورد بستری مربوط به شهرستان اسلام آبادغرب است و سنقر و کلیایی با ۶۳ مورد بستری و پاوه با ۵۷ مورد بستری در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

محمدی افزود: از ابتدای شیوع اپیدمی کرونا تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۲۸۸ مبتلای جدید در استان در شبانه روز گذشته گفت: روز گذشته ۶۹۵ مورد تست کرونا گرفته شد که از این تعداد ۲۸۸ مورد آن مثبت شده است.

او افزود: بر اساس معیار‌های تشخیصی تاکنون ۳۴ هزار و ۸۶۲ نفر در استان به کرونا مبتلا شده اند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 627168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟