فرماندار ثلاث باباجانی از مردم روستای شیخ‌صله عذرخواهی کرد

عذرخواهی / به گزارش رکنا ، یدالله شکری روز یکشنبه در جلسه ستاد مدیریت مبارزه با کرونا شهرستان ثلاث باباجانی افزود: دستگاه های مسوول باید وظایف و مسوولیت های خود را به ویژه در جلوگیری از وقوع بحران به بهترین شکل ممکن انجام دهند تا خطری سلامتی مردم را تهدید نکند.

فرماندار ثلاث باباجانی اظهارداشت: هیچ گونه قصور و کوتاهی در زمینه سلامت مردم قابل اغماض و پذیرفتنی نیست و دستگاه های قضایی و بازرسی به مسئله بحران شیخ صله ورود کرده اند.

شکری ادامه داد: هم اکنون بیش از ۴۰ روستای شهرستان زیرپوشش شبکه آب و فاضلاب قرار ندارد و ضروری است شرکت آب و فاضلاب نسبت به تحت پوشش قراردادن آنها اقدام و فرمانداری نیز همکاری لازم را خواهد داشت.

وی اضافه کرد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی استان، شهرستان ثلاث باباجانی در آغاز بحران کرونا، در وضعیت قرمز قرار گرفت و انتظار می رود مردم شهرستان همچون گذشته با ستاد مدیریت کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

فرماندارثلاث باباجانی افزود: ساماندهی خوابگاه ها و به حداقل رساندن کلاس ها برای جلوگیری از تجمیع دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش و ممنوع بودن آیین های عزاداری و جشن از جمله موارد ضروری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

شکری با بیان اینکه مراکز عمومی موظف به رعایت دستورات بهداشتی و تداوم و حفظ فاصله گذاری اجتماعی هستند، تاکید کرد: هرگونه فعالیت ورزشی فقط با استعلام و کسب نظر از شبکه بهداشت و درمان، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت فردی و عمومی خواهد بود.

وی گفت: مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی نیز موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستند و در صورت عدم رعایت، با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است.

در جریان آلودگی آب روستای شیخ صله به فاضلاب در هفته گذشته بیش از ۳۲۰ نفر از مردم این روستا مسموم شدند که تعدادی از آنها در بیمارستان بستری شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 605228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟