مشکلات کارگران شهرداری ایرانشهر ادامه دارد / مسئولان پاسخگو باشند

به گزارش رکنا به نقل از ایلنا، جمعی از کارگران شهرداری ایرانشهر در تماس با ما از برآورده نشدن مطالبات صنفی خود خبر دادند و گفتند: علیرغم رسانه‌ای کردن موضوع مشکلاتمان نسبت به شرایط شغلی نامناسب و عدم پرداخت دست‌کم ۴ماه حقوق و بیمه پرداخت نشدن ۱۴ سال عیدی و پاداش پایان سال، هم مدیریت شهری و هم مسئولان استانی نسبت به مطالبات ما همچنان بی‌توجه مانده‌اند.

کارگران این واحد شهری گفتند: چندین سال است مدیران مرتبا وعده می‌دهند که به زودی بخشی از مطالباتمان را می‌پردازند اما با اینکه چندروز مانده به آغاز خرداد ماه هنوز خبری از پرداختی‌ها نیست.

طبق اظهارات یکی از کارگران شهرداری ایرانشهر؛ علی‌رغم اطلاع مسئولان کسی به جدیت برای رفع کامل مشکلات کارگران شهرداری وارد میدان نشده و هرگاه کارگران اعتراضی داشته‌اند، اقداماتی موقتی و در حد مُسَکِن انجام شده است.

او با بیان اینکه مسئولان استانی نمی‌خواهند یا نمی‌توانند مشکلات کارگران را رفع کنند، افزود: طی دفعات گذشته اگر مشکلی از کارگران در استان موقتا یا به‌طور کامل رفع شده با دخالت مستقیم مسولان بالادستی بوده که هرگاه مختلف وارد استان شده‌اند، با مطالبه‌گری کارگران؛ با جدیت به رفع مشکلات کارگران پرداخته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان استانی و مدیریت شهری ایرانشهر باید جوابگوی ۶۵۰ نفر از کارگران زحمتکش خدماتی و فضای سبز شهرداری ایرانشهر باشند، گفت: بی‌توجهی به کارگران در شهرداری ایرانشهر باعث لطمه زدن به زندگی آنان شده است که باید جلوی این نابسامانی را گرفت هرچند ما کارگران از پیگیری مسئولان مستقر در ایرانشهر قطع امید کرده‌ایم.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟