اظهار نظر جنجالی پسر الهام چرخنده درباره مادرش! +عکس همسر دومش

 الهام چرخنده در 4 تیر 1357 در کاشان از یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد . الهام چرخنده تحصیلات خود را در رشته معماری نیمه تمام گذاشته و از ادامه تحصیل انصراف داد و فعالیت های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت. الهام چرخنده از علاقه مندان به رشته بازیگری بوده و بازیگری را بصورت جدی از تئاتر آغاز کرد تا اینکه در 18 سالگی و سال 1375، برای اولین بار مقابل دوربین حضور داشت.الهام چرخنده هنرمند پیش تر به عنوان ترانه سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده است.

پسر الهام چرخنده در اینستاگرامش در جواب فردی که سوال کرده بود، از این که مادرش الهام چرخنده است احساس رضایت دارد.

الهام چرخنده

اظهار نظر پسر الهام چرخنده درباره مادرش

پسر الهام چرخنده در اینستاگرامش در جواب فردی که سوال کرده بود، از این که مادرش الهام چرخنده است احساس رضایت دارد

الهام چرخنده

الهام چرخنده و ازدواج با همسر روحانی

الهام چرخنده با انتشار پستی در اینستاگرام یک روز از زندگی خود را در کنار همسرش روایت کرد.

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در حساب کاربری اینستاگرام خود تصویری از یک نیمکت را به اشتراک گذاشت و در توصیف یک روز از زندگی خود در کنار همسرش نوشت:

«سلام همه چیز در سادگی نهار امروز خلاصه میشد. سبد پیکنیک دست تو بود. میرفتی تا جایی راحت و امن و دنج و تمیز پیدا کنی. از دور قامت عباسیت رو نگاه میکردم.

تو دلم میگفتم:‌ای خدا، مگه میشه یک انسان اینقدر آدم حسابی باشه!

صدام زدی؛ الهامم، بیا اینجا خوبه.

نشستیم...

تو درست نیمکت رو ب. روی من بودی .. درب ظرف‌ها رو باز کردی..‌ای جانم.. ممنون خانوم..

مثل همیشه لقمه اول رو برای من گرفتی.

من گونه هام سرخ شد باز.. گفتم؛ دردتون به جان، یه کوکو سیب زمینی ساده و یه ظرف سالاد این همه تشویق و محبت و تشکر نداره که نفس..

زل زدی تو چشمام گفتی.. خودت چی پس؟! این همه راه اومدی، تا محل کارم، تا نهار رو تو این هوای بهاری تو طبیعت با هم بخوریم. تا لقمه آخر این نهار چشم ازت بر نداشتم؛ و لحظه آخر وقتی از جامون بلند شدیم، این عکس رو گرفتم...

گفتی: از نیمکت خالی عکس میگیری؟  خندیدم.

این نیمکت در نظر اول خالیه. برای من و تو کلی خاطره توش باقی موند. پی نوشت.. هوا خوبه.. همسرانمون خسته کار و خسته قصه‌های اقتصادی هستن. گاهی خوشحالی زیبایی میشه با کمترین‌ها به شرط عشق برای خودمون خلق کنیم.»

الهام چرخنده

الهام چرخنده پستی که درباره نحوه آشنایی او با همسرش در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب کرد.پست زیر را کانال خبر فوری به نقل از الهام چرخنده منتشر کرده بود که با واکنش این بازیگر سینما و تلویزیون مواجه شد.

الهام چرخنده

پس‌از انتشار پست بالا، الهام چرخنده با انتشار پست زیر در اینستاگرام خود نسبت به این کار واکنش نشان داد.

الهام چرخنده

الهام چرخنده

دنیای بازیگری الهام چرخنده

الهام چرخنده با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد. همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.این شب ها شاهد بازی بسیار خوب الهام چرخنده در سریال آوای باران هستیم.

سینمایی

دامنه های سفید 1391

سوگند 1387

شب یلدا 1381

عروسی مهتاب 1375

الهام چرخنده

مجموعه تلویزیونی

آوای باران 1392

پروانه 92-1391

من یک مستاجرم

سایر آثار

شباشب (تله تئاتر)

هما (شبکهٔ ویدئویی)

والس خداحافظی (تئاتر)

ستارهٔ مهاجر (اجرا)

جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

الهام چرخنده

خوانندگی الهام چرخنده

کار دیگری که به شدت پیگیر آن هستم این است که امسال پکیجی از اشعارم که مجوز گرفته و توسط فرشید نوابی روی آنها آهنگسازی صورت گرفته و خودم دکلماسیون کردم وارد بازار شود.جالب اینکه چند کلیپ هم روی آنها ساخته شده که اثر آبرومند به مخاطب ارائه شود.پانزده تراک هم با اشعاری از خودم و فرشید و البته با آهنگسازی او، تمرین شده که آماده هستم تا برای اولین بار الهام چرخنده به عنوان بانوی خواننده روی صحنه برای بانوان بخواند.

الهام چرخنده

مثلث

کدخبر: 702775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟