فیلم سارا و نیکا  که عجیب بود! + بیوگرافی
حجم ویدیو: 1.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

سارا و نیکا دوقلو های پایتختی هستند که در 6 قسمت سریال پایتخت حضور داشتند. اما سارا و نیکا در آخرین قسمت های فصل ششم سریال پایتخت از بازی در این فیلم حذف شدند. سارا و نیکا دوقلو های پرحاشیه ای هستند که در فضای مجازی فعالیت گسترده ای دارند. شهرت سارا  و نیکا از ابتدا در سریال پایتخت بوده است اما پس از انتشار فیلم خارج از عرف سارا و نیکا در کنار استخر از ادامه بازی در این سریال کنار گذاشته شدند.

به گزارش رکنا، نیکا فرقانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود در حالی که حوله ای آبی به سر دارد و آهنگ می خواند فیملی در فضای مجازی منتشر کرد. این در حالی بود که پست اینستاگرامی او هزاران بازدید گرفته و کابران نظرات زیادی در این باره داده اند.

از زندگی سارا و نیکا چه می دانید؟

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. سارا و نیکا بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی میکنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است . به تازگی کلیپی از سارا و نیکا بازیگران سریال پایتخت در اینستاگرام پخش شده است که باعث شایعات زیادی در فضای مجازی شده است. در ادامه این کلیپ را مشاهده می نمایید.

JhEAPeoYFaEg

اولین بازی

اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا فرقانی

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

IGDH5xKm5OlY

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.

شهرت سارا و نیکا فرقانی

سری اول سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل های دو – سه و چهارم این بچه ها دیده شدند و به شهرت رسیدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. در این سریال سارا و نیکا نقش فرزندان نقی معمولی را بازی می کنند.

QTSxDsod5Lgr

خانواده و مهاجرت خواهران معروف تلوزیون

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادام تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.

سارا و نیکا

کدخبر: 701718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟