قطع همکاری هومن سیدی و محمدرضا گلزار

صحبت های تهیه کننده سریال گیسو در رابطه با پایان دادن همکاری با منوچهر هادی   کارگردان سریال گیسو نشان می دهد هومن کبیری تهیه‌کننده «گیسو»: هومن سیدی و محمدرضا گلزار حاضر به ادامه همکاری با منوچهر هادی نیستند
در زمانی که من با منوچهر هادی قرارداد برای کارگردانی سریال گیسو بستم او سریال موفق «عاشقانه ۱» را با تهیه‌کنندگی من در کارنامه‌اش داشت و در حال فیلمبرداری سریال «دل» بود که هنوز به پخش نرسیده بود و ما نتیجه و خروجی کار را ندیده بودیم.
قسمت آزار دهنده اینکه علیرغم انتقادات گسترده نسبت به سریال «دل» جناب هادی همچنان مدافع جدی کیفیت اثر بودند.
چند نفری تمایل نداشتند جلوی دوربین منوچهر هادی بروند، البته یکی دو نفر به دلایل حرفه‌ای و حضور در فصل اول مجاب شدند و یکی دو نفر هم عطایش را به لقایش بخشیدند.
تنها کسی که هنوز از کارگردانی منوچهر هادی رضایت داشت فرزاد فرزین بود ولی علی رغم اینکه او اولین نفری بود که از حضور در پروژه استقبال کرده بود طراحی معمایی کار باعث شد نقش وی کلاً از سناریو حذف شود.
هومن سیدی علی‌الخصوص بعد از ساخت سریال قورباغه و موفقیت‌های بی‌شمارش شخصاً به واسطه لطف و اعتمادش به من دعوتم را پذیرفت.
من به محمدرضا گلزار دستمزد دو سال پیش او را پرداخت کردم و او هم فروتنانه پذیرفت.
به دلیل اینکه بازیگران اصلی هومن سیدی و محمدرضا گلزار که فصل اول «گیسو» هم با ضمانت من قبول به حضور کردند حاضر به ادامه همکاری با جناب هادی نیستند و پلتفرم هم نظر مساعدی به همکاری دوباره با ایشان در «گیسو» ندارد و اگر فصل بعدی در کار باشد به دلایل فوق در خدمت این کارگردان نخواهیم بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 697516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟