استوری مهناز افشار و پیام های علی انصاریان دل ها را به درد آورد !

مهناز افشار بازیگر سرشناس ایرانی که سالهاست از کشور خارج شده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: مهناز افشار بازیگر معروف کشور که چند سالی است از ایران خارج شده و به عنوان یکی از داوران پرشیاز تلنت حضور پیدا کرد. اظهارات مهناز افشار گاهی اوقات خبرساز می شود وخیلی ها به او انتقاد دارند که چرا از کشور خارج شده و دیگر بازیگری را کنار گذاشته است. با این حال مهناز افشار جزء بازیگرانی است که طرفداران زیادی دارد.

به تازگی مهناز افشار با انشار یک استوری دوباره یاد و خاطره علی انصاریان را زنده کرد. او در استوری اینستاگرام خود پیغام علی انصاریان به خودش را منتشر کرد. در این پیغام علی انصاریان نوشته بود، همیشه

مهناز افشار

بهترین بودی و هستی.

جاتون خالیه تو سینما ایران.

علی انصاریان بازیگر و ورزشکار ایرانی سال گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان جان خود را از دست داد. مرگ علی انصاریان شوک بزرگی در جامعه ایجاد کرد.

مهناز افشار با انتشار این استوری نوشت: این دومین بار هست که پیغام عزیزی رو زمانی می بینم که دیگه نیست.

این استوری واکنش های زیادی را به همراه داشت، عده ای در این باره می گویند اینکه افراد مشهور پس از مرگ دوستان و همکارانشان چت های خصوصی اشان را منتشر می کنند کار درستی نیست و شاید فرد فوت شده دوست نداشته باشد که پیام های شخصی اش منتشر شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 675903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟