این فیلم اشک شوهر آزاده نامداری را در آورد + فیلم گریه
حجم ویدیو: 21.64M | مدت زمان ویدیو: 00:03:16

آزاده نامداری نام آشنایی در صدا و سیما ایران است که مرگ تلخ او در فروردین 1400 جامعه را شوکه کرد. جسد آزاده نامداری در حالی در خانه اش واقع در سعادت آباد تهران کشف شد که بیش از 48 ساعت از مرگ او می گذشت. همسر آزاده نامداری و دختر او، در زمان مرگ آزاده نامداری در سفر بودند. آزاده نامداری همسر سجاد عبادی بود اما قبل از آن با فرزاد حسنی ازدواج کرده بود.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: عوامل برنامه با حسین حرف بزن با حضور در خانه آزاده نامداری فیلمی را به خانواده مجری سابق تلویزیون نشان دادند که مربوط به چندسال پیش است.در این فیلم آزاده نامداری وقتی پرچم حرم امام حسین(ع) را در دست می گیرد با چشمانی پر از اشک می گوید خوش به حال فردی که این پرچم را برای یک شب دارد.

همین صحبت های آزاده نامداری باعث شد عوامل این برنامه پرچم حرم امام حسین(ع) را به خانه خانم مجری برده و اجازه دهند یک شب همسر آزاده پرچم را در خانه اشان نگه دارد.

همسر آزاده نامداری نیز پرچم امام حسین(ع) را در دست گرفت و به خاطر از دست دادن همسرش با صدای بلند گریه کرد.

سخنان سجاد عبادی شوهر آزاده نامداری در مراسم چهلم

به گزارش رکنا،  این مراسم که عصر پنج شنبه با اجرای محمد سلوکی برگزار شد، در ابتدا کلیپی پخش شد که برای گندم دختر آزاده نامداری تهیه شده بود .

در این مراسم علاوه بر خانواده آزاده نامداری، تعدادی از مجریان و بازیگران حضور داشتند. چند تن از مجریان تلویزیون همچون کاظم احمدزاده، جواد یحیوی و راحله امینیان با بیان خاطراتی از زنده‌یاد آزاده نامداری، یاد این مجری فقید را گرامی داشتند.

بازگشت نامداری به کشور با وجود پیشنهادهای شبکه‌های فارسی زبان

سجاد عبادی همسر مرحوم نامداری در متنی که در این مراسم خواند از مدیران صدا و سیما و کسانی که مانع کار و فعالیت‌های نامداری شدند، انتقاد کرد و گفت: مدیران تلویزیون در جلسات خصوصی قول هایی به آنها برای اجرای برنامه می دادند اما در عمل کاری انجام نمی دادند.

وی خطاب به همسرش گفت: خودت نوشته بودی که کل جوانی‌ات را صرف تجربه‌آموزی کردی، با تمام وجود و توانت تلاش کردی و وقت گذاشتی و درست در آغاز زمانه پختگی و اوج شکوفایی ممنوع شدی. ۱۰ سال از بهترین لحظه‌ها و سال‌های عمرت را با تمام توان و انرژی در رسانه ملی گذراندی، رشد کردی، بزرگ شدی اما با چنان مکر و حیله‌ای تو را به قربانگاه فرستادند، که نتیجه‌اش شد همه طعنه‌هایی که سال‌ها تحمل کردی.

وی افزود: بگویم از آن مصاحبه کذایی با شِبه روزنامه‌ای که تیترش هنوز علیه تو دست به دست می‌شود، دستوری بود که معاون وقت سیما به تو داد که برو با این رسانه‌ها صحبت کن تا ممنوعیت‌ات را رفع کنم. رفع شد؟

عبادی ادامه داد: مرحوم نامداری باوجود پیشنهادهای شبکه‌های فارسی زبان، به اصرار خودش به کشور بازگشت و گفت می‌خواهم همین جا باشم و برای مردمم کار کنم.

آزاده نامداری مجری و تهیه کننده سابق تلویزیون هفتم فروردین ماه و طبق اعلام پزشکی قانونی به دلیل ایست قلبی دارفانی را وداع گفت. مرگ این مجری سابق تلویزیون با حواشی زیادی همراه بود.

سجاد عابدی، همسر آزاده نامداری در مراسم چهلم فوت او گفت: دیگر نمی‌توانم سکوت کنم؛ چون نسبت به تو، دِین دارم

زمانی را که این شایعه را از دهان یکدیگر می‌گرفتید که به آن یقین نداشتید

یادت هست معاون سیما به تو دستور داده بود با روزنامه‌ها مصاحبه‌ها کنی تا ممنوع‌التصویری‌ات رفع شود؟ و آنها چه تیتری زدند که هنوز دست به دست می‌شود؟

آن مجری بدلی که برای نبودنت ختم قرآن نذر کرد، چه‌ها با تو کرد؟

لذت یک سفر خانوادگی هم به ما نیامد؛ خدا را شکر که رسانه‌های زرد بیشتر کلیک خوردند.

روح‌ الله زم قبل از اعدام از تو طلب حلالیت کرد.

گفتند اگر به گزارش فوتبال ادامه دهی، تعلیق می‌شوی.

روزنه‌ای نبود که برای ادامه فعالیت، سراغش نرفته باشی.

دیگر نمی‌توانم سکوت کنم؛ چون نسبت به تو، دِین دارم.

کدخبر: 673517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟