3 خانم بازیگر ایرانی در جزیره کیش! + اسامی و فیلم
حجم ویدیو: 3.57M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا،چهره های شناخته شده در هر فرهنگ و هر ملیتی که باشند،بیشتر از افراد عادی زیر نظر هستند و رفتار آنها می تواند برای اقشار جامعه به ویژه جوانان الگو تلقی شود.

"دیده شدن" و شهرت همان طاووسی است که هر که خواهد باید جور هندوستانش را هم بکشد.

گاهی رفتاری که توسط سلبریتی ها بازنشر داده می شود می توان نوعی تبلیغ آن رفتار دانست.درست مثل همین مسافرت رفتن تعدادی از بازیگران خانم ایرانی که از چند روز قبل در بوق و کرنا رفته و شوآف راه انداخته است.

اما باید به این نکته دقت داشت که سفر رفتن آن هم در شرایط کرونا یی توسط چنین افرادی می تواند به عنوان ضد الگو قلمداد شود.

بهاره رهنما و دوستان بدون ماسک در سفر!

کلیپ های منتشر شده از بهاره رهنما و الهام حمیدی و نیوشا ضیغمی در جزیره کیش نشان می دهد که آنها به سفر نرفتن در شرایط شیوع کرونا هیچ دقتی نداشته اند.اما تمام ماجرا همین نیست.چون دوستان سلبریتی ما حتی اصراری به زدن ماسک هم ندارند.

سفر نرفتن و ماسک زدن دو اصلی است که در اخبار اجتماعی بیشتر از هر چیز به آن تاکید می شود آن هم برای حفظ سلامت جامعه.حال اگر چهره های مشهور در رعایت این موارد حیاتی بی اهمیت هستند و حتی کلیپ این اقدامات خود را نشر هم می دهند؛از مردم عادی جامعه که رفتارشان زیر پوست جامعه باقی می ماند و رسانه ای نمی شود چه انتظاری می توان داشت؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 672661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟